Hotsprings

12 juli 2022 - Hot Springs, North Carolina, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig aan gedaan, al wat opruimen en weggooien, 12 uur weg, nog even door Wallace gelopen/rijden en daarna de highway weer op en tuffen maar. Heb er een hekel aan met dit bakbeest, vrachtwagens rijden hier veel harder en met het zuigen bij het langsrijden schudt het achterste deel van het motorhome, hangt nog een groot stuk achter de dubbele wielen, dus zo snel mogelijk eraf. Hotsprings een vervallen dorpje, een hotel met een mini zwembad, veel gasten erin, camping met maar 6 plaatsen en de eigenaresse was niet thuis, nam ook geen telefoon op. Met  hulp van 1 van de bewoners, die wees een plek  aan buiten dorp waar weleens een camper stond, dus nu wij, en ze wees ook een hotspring aan alleen voor de inwoners, $ 5, heerlijk heet water stroomt continu de betonnen bak in, zeer zwavelhoudend! En recht tegenover ons.Maar voor ons bad een echt Amerikaans diner: coleslaw, scrimps en fries, geen mes, waren we echt Amerikanen.

net liepen er 7 herten voor de camper langs

1. Ina Panman:
    12 juli 2022
    Heerlijk zo’n zwavelbad ! Gezond en schoon weer richting terugreis.
    Al met al een avontuur ! Dat beleef je niet snel allemaal weer. Stoer hoor!
  2. 12 juli 2022
    Prachtige foto's en wat een belevenissen allemaal jullie hebben wat meegemaakt zeg. Knap om met zo'n grote camper te rijden, petje af!
  3. Willemien:
    12 juli 2022
    Al met al is zo’n vakantie toch snel voorbij . Jullie hebben heel wat meegemaakt . Een kleine camper was denk iets gemakkelijker geweest . Als ik het goed heb ga jij nog loes aansluitend naar jouw broer in Canada . Ik neem aan zonder dit gevaarte. 😂😂Mooie stenen hebben jullie gezien . Plus een prachtige foto reportage . Beetje uitrusten. Nu en nog genieten van de komende dagen .
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    geniet nog even intens Boukje en Loes. Groetjes van Boukje
  5. Marjolein Groot:
    12 juli 2022
    Dat was op het eind nog lekker genieten!