Hitte waarschuwing, nu al meer dan 3 dagen

29 juli 2022 - Saltspring Island, Canada

En dan is het aan deze kant van Saltspring Island nog erger, 31-36 gr op achter balkon waar geen zon komt, dus helaas alles wat we nog op het eiland wilden doen gecanceld. In mijn slaapkamer gisteravond 29 gr en smorgens 24 gr, niet lekker slapen.Rustig aan wat luieren ergens op het lot en wat stenen wegen en fotograferen. Om 5 uur naar town naar Sushi restaurant, beide gesloten! Toen bij de verschillende winkels wat gekocht en dat was gelukkig goed van kwaliteit. Het was iets nieuws en een succes. Goede afsluiting van de vakantie. Vannacht om 5 uur op voor de 6.15 ferry naar Victoria, vliegen naar Vancouver en daar 5 uur of meer wachten op de door vlucht. Het wordt een lange dag morgen, maar dat hoort bij vakantie 😨😀

1. Gini van van Bokhoven:
    29 juli 2022
    Goede terugreis Loes, tot ziens in Nederland.
  2. Petra Delhez:
    Veilige terugvlucht🍀
  3. Anne:
    29 juli 2022
    Wat vliegt de tijd, hele goede terugreis gewenst!
  4. John & Fong:
    29 juli 2022
    Veel drinken Loes, er zitten ook voordelen aan die hitte. Goede reis terug👍, het is ook mooi geweest zo
  5. 29 juli 2022
    Je laatste verslag gelezen en ik wens je een goede vlucht en dan welkom in Nederland. Tot snel.
  6. Marjolein Groot:
    29 juli 2022
    Je kan terugkijken op een machtig mooie vakantie, heerlijk de familie weer in de armen mogen sluiten. Nu weer richting home sweet home; de planten bekijken hoe ze er bij staan, de post doornemen en afkicken. Is die koperen zalm nog gevonden? We horen elkaar weer en een heel voorspoedige terugreis ! Met dank voor je mooie reisverslagen en foto’s !!!
  7. Wil.uit N'sluis:
    29 juli 2022
    Deze vakantie is er een die je niet zal vergeten. En toch ging het weer snel, en fijn dat je 2 vakanties bij elkaar kon doen. Hoop dat je er toch fijn op terug kan kijken ook al ging het eerst niet van een leien dakje. Wens je een fijne terugreis en een goede aankomst hier in Nederland.
  8. Jitske:
    29 juli 2022
    Hier dit weekend redelijke temperatuur. Groetjes aan Jaap en Anneke, goede vlucht terug.
  9. Willemien:
    29 juli 2022
    Rustige terugreis loes . Niet inspannen met deze afschuwelijke hitte . Je kan niet veel doen , dan het alleen over je heen laten komen. Veel blijven drinken . Wens je een fijne terug vlucht . En welkom thuis .
  10. Edzo Jonge:
    29 juli 2022
    Spannende verhalen allemaal, Loes, Goeie terugvlucht gewenst!
  11. Herman:
    Goede thuisreis
  12. Esthelle:
    29 juli 2022
    Goede terugreis ❤️💖, jij komt terug, wij gaan 🤗, maar niet zo ver hoor hahahaha, Friesland met boot, tent en 🐶 💋💋💋
  13. Marian Verdurmen:
    Veilige thuisreis Loes!
    We zien elkaar weer in het Gooi.
    Groet Marian
    PS ik heb genoten van je reisverhalen!
  14. Hans Bouwman:
    29 juli 2022
    Loes genoten van je life verhalen,ik was weer even terug met Tonny en Hans in British Columbia,dank, Hans.
  15. Alex:
    30 juli 2022
    Welkom thuis.
  16. Mieke:
    30 juli 2022
    Veilige terugreis, Loes. En dan weer langzaam wennen aan het dagelijkse leven hier. Wanneer is de volgende reis?! Hi, hi dank voor de mooie foto’s en de interessante verslagen!!
  17. Gerda:
    9 augustus 2022
    Inmiddels veilig thuis gekomen weet ik. Fijn.