Glacier National Park

14 juli 2022 - Saint Mary, Verenigde Staten

We zijn er nog niet in geweest!🥶 Na 1,5 uur rijden van SwanValley kwamen we bij de west entrance, rangers vroegen of we gereserveerd hadden? Hé? Nee. antwoord: helaas vol, kom om 4 uur maar terug of rijd naar de east entrance, prachtige route. Nu dus weer tijd over om nog een interessant museum van de Blackfoot indianen te bezoeken. Weer verder langs het park rijden, hele smalle weg, uitkijkend op de hoge toppen met ijs. Werd donkerder, wat regen, bliksem en toen klaarde het gelukkig op. Vlakbij St Mary een campground gevonden, weer laatste plaats, en om 6 uur zijn we naar eenlodge gegaan voor afscheidsdiner. Heerlijk met dessert! Als het goed weer is gaan we morgenochtend vroeg met shuttlebus het park in. Nog 3 uur te rijden naar laatste camping, inpakken, zal nog wel een klus worden, noodrantsoen en restjes opmaken en dan poetsen!

1. Boukje Abbink-Bruining:
    Goede reis na de poets
  2. Marjolein Groot:
    14 juli 2022
    Dan zit je reis er weer op, maar je broer wacht nu weer op je en dat wordt ook weer geweldig om elkaar in de armen te sluiten. Heel veel plezier daar en nu nog even schrobben en het bakbeest retourneren!
  3. Ina Panman:
    14 juli 2022
    Gelukkig nog als afsluiting een lekker diner! Jullie hebben veel kilometers gevreten, nu laatste stukje, Boukje naar huis en Loes verder gezellig naar familie!
    Wel rijker geworden allebei, ervaringen en saffieren👍😃
  4. Edzo Jonge:
    14 juli 2022
    EIND GOED, AL GOED zullen we maar gaan zeggen!
  5. Janneke:
    14 juli 2022
    Super gedaan alles. Wat eengeweldige reis. Succes met poetsen en daarna een goede reis.
  6. Willemien:
    14 juli 2022
    De tijd is omgevlogen met prachtige verhalen . Genieten jullie vandaag nog maar samen . Wellicht met een heerlijke maaltijd . Loes voor jou nog fijne dagen met je broer . En Boukje een goeie terugvlucht .
  7. Wil.uit N'sluis:
    14 juli 2022
    Het was me wel een reis zeg, met ups en downs dit vergeet niemand meer. Maar hoop dat de toegift er achteraan wel fijn zal zijn, heb je na zo'n reis wel nodig, en dat je kan uitrusten en niet zozeer kilometerjes hoeft te vreten (logisch ergens wil je daar ook weer alles zien omdat je er nu toch ben). Wens Boukje een goede reis naar huis en Loes nog een fijn restje vakantie. En laten we Japie niet vergeten met zo'n vriendinnetje, die hoop ik dat ze ook nog mogen genieten van de andere kant van de wereld.
  8. Nienke Hoefkens:
    14 juli 2022
    Mijn eerste reactie…..maar heb jullie geweldige “Wild West” reis met heel veel belangstelling en medeleven iedere dag, dankzij Loes haar zeer boeiende reisverhalen iedere dag gevolgd😊🇺🇸!! Wat een prestatie van je Loes met zo’n joekel van een camper die vele lange en moeilijke wegen te kunnen berijden, jullie start was even lastig met al die mankementen aan de eerste Camper maar jullie hebben het geweldig doorstaan! Gefeliciteerd hiermee en nu nog maar even genieten van de laatste momenten met jullie Mobilhome en het bezoek aan jouw broer.Nogmaals bedankt dat we deze mooie en interessante reis mochten meebeleven, hartelijke groet uit warm Holland🤗💐
  9. Hiltsje:
    14 juli 2022
    Wat heb ik mee kunnen genieten (of balen!) van jullie reiservaringen!
    Ik zal het missen. Dankjewel, Loes!
  10. Nelly:
    14 juli 2022
    Heerlijk genoten van jullie wel en wee tijdens deze bijzondere reis. Wat waren jullie flexibel.
    Boukje goede vliegreis naar Holland toegewenst en Loes nog heerlijk bijkomen bij je broer aldaar. Geniet ervan.
  11. Peti van Campen:
    14 juli 2022
    Dit was zeker een gedenkwaardige reis. Wat hebben jullie dat knap gedaan allemaal.En ik mocht het volgen: comfortabel zittend op de bank.
  12. Kitty:
    15 juli 2022
    Heb genoten van jullie reisverhalen met z,n ups en downs.
    Dan nu maar een veilige laatste dag met camper en op naar broer en schoonzus.
    Ook daar nog veel plezier.
  13. Marianne van Ravenswaay:
    15 juli 2022
    Prachtige reis,al met al! Dat Blackfoot-museum had ik ook wel willen zien; fascinerend, hoe deze mensen leefden, met respect voor de natuur. Ik las laatst nog iets over de opvoeding van kinderen tot ca 7 jaar; daar kunnen wij nog veel van leren! Goede reis gewenst voor Boukje, fijne tijd bij je broer voor Loes, en daarna ook Wel Thuis! Bedankt voor alle interessante verhalen!