CanopyTour

24 juni 2018 - Schiphol, Nederland

om 9 uur maakten we ( mijn tafelgenoten) een tocht door de jungle olv onze gids, Turen in de boomtoppen naar luiaards, diverse soorten apen, lizards en wat er verder nog leeft aan vogels enz.

De gids vroeg aan mij: ga je straks de canopy tour doen? Hier is die makkelijker dan in Monteverde, waar ik straks heen ga. Ik had er wel zijn in, dus geboekt.

Toen ik bij de instruktie pas zag wat er allemaal gebeurde en al een tuigje om had, ze I ik nee doe het niet. 4 gidsen zeiden we helpen je wel, ok.

En toen ik aan de kabel hing, zei ik weer: Ik doe het niet, maar de leider van de gidsen zei Louise doe het!

Het was DOODENG, maar daarna erg spannend leuk. Eens maar nooit weer.

1. Jojo:
    27 juni 2018
    hihi..super..maar dit heb je in ieder geval toch maar mooi gedaan!! Weer iets afgevinkt van je bucketlist..haha.
  2. Marianne van ES:
    Petje af Louise!
  3. Ingrid Busch:
    27 juni 2018
    Geweldig! Ik had je daar graag zien hangen!
    ❤️ Ingrid.
  4. Herman:
    27 juni 2018
    Leuk dat je dat gedaan hebt. Een hele ervaring voor je, maar bij de voorbereiding bij mij thuis heb ik dat niet genoemd bij de dingen die een must zijn in Costa Rica. Adviezen in de wind slaan levert leuke momenten op.
  5. 27 juni 2018
    wat ben je toch een kanjer, ik had het afgeblazen!
  6. Tonneke van Kesteren:
    27 juni 2018
    Nou Loes,vreselijk ik heb hoogte vrees petje af .maar doe voorzichtig
  7. Marianne van Ravenswaay:
    27 juni 2018
    Klasse, Loes, dat je het toch gedaan hebt! Een bijzondere ervaring om op terug te kijken.
  8. Louise Mater:
    28 juni 2018
    Ik heb nog een filmpje Ingrid, zie je me hangen