PURA VIDA, dit is een Costa Ricaanse begroeting, betekent puur leven.

22 juni 2018 - Schiphol, Nederland

En zo is het ook gegaan, chauffeur met bord met naam stond klaar, en bracht me naar 1e hotel; ook hier vrijdadavond spits!

6 uur en bijna donker en het regende wat, te warm voor jack, klam, nette deken.

Na een borreltje vrij snel naar bed, boerennacht gemaakt.

Werd om 6 uur alweer opgepikt om met volle bus naar de stopplaats te rijden, waar we allemaal in verschillende boten naar de verschillende hotels werden gebracht. Hier zijn geen wegen meer.

Prachtige tocht, gelukkig droog en zon.

1. Marianne van Ravenswaay:
    25 juni 2018
    Meteen een mooi begin, Loes! Goed bedacht om een rolstoel te plannen bij veel lopen op zo'n luchthaven. Tja, die zwemvesten... Prachtige bloemen! Ik ben benieuwd naar de volgende verslagen. Veel plezier!
  2. Jos:
    Hoi

Hoi Loes!

Goede start! En even iets anders als zelf alles moeten uitzoeken en plannen!Laat het je welgevallen! (Wij gaan morgen voor de laatste bridge avond van dit seizoen...)
  3. Herman:
    25 juni 2018
    Tortuquero, roept bij ons warme herinneringen op. Vele herkenbare beelden. Wij hoefden geen zwemvesten aan. Geniet ze
  4. Tonneke van Kesteren:
    25 juni 2018
    Jeetje Loes wat spannend allemaal .heel veel plezier,wij gaan donderdag naar Schotland dikke kus😘
  5. Jojo:
    26 juni 2018
    Geestig...had heel verhaal geschreven, maar niet goed gesaved.🤔 Wat maak je weer veel mee. Was het een soort Taxi-boot..zo netjes met die stoeltjes achter elkaar aan?? Hoop dat je vannacht beter hebt geslapen 😴😴 en anders moet je maar denken 't hoort bij de leeftijd .