met de watertaxi van Porticcio naar de overkant Ajaccio

14 september 2021 - Grosseto-Prugna, Frankrijk

Op onze vrije dag zijn we met een stel met de watertaxi naar Ajaccio gegaan,  nadat ik  eerst met Michel ontbeten heb, eieren met spekjes. In Ajaccio waren we om 13.00 uur, dus meteen een restaurant uitgekozen uit de velen aan de haven. Erg gezellig met zijn 4en geluncht.  Daarna ieder voor zich de stad door. Leuke kleine vissersbootjes en giga luxe jachten liggen haast naast elkaar. Nog even door de smalle straatjes gestruind en een mooie winkel gevonden met bloedkoraal. Had ook serviesgoed, glaswerk en linnengoed met koraal motieven. Dat heb ik niet laten liggen.! Om 17.15 u met de taxi weer terug, boodschappen gedaan en nog even gezwommen. Tot 22.30 u buiten gezeten. Dat was langer dan anders, soms te veel muggen, maar vanavond niet. Leuke dag geweest.

1. John & Fong:
    15 september 2021
    Leuke foto’s Loes, ziet er heel mooi uit daar!
  2. Hans Bouwman:
    15 september 2021
    Als zeeman hebben Hans en ik al deze interessante plekken gemist maar we hadden ook geen auto natuurlijk , jij en je fantastische foto's maken mij blij,groetjes, Hans.
  3. Alex:
    15 september 2021
    Het 'blijf genieten' neem je zo te zien wel heel serieus, ik zou zeggen, vooral zo door gaan!
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    Heerlijk Loes