7230 mooie kilometers met hobbels en hindernissen

18 juli 2022 - Airdrie, Canada

En weer werden we begroet door de prairiehondjes op de Balzac campground.

‘s morgens per shuttlebus het Glacier Park in, 4 uur in totaal met overstappen, wachten en in de rij staan, wel de moeite waard! Dus om 12.30 u begonnen aan de laatste ruim 3 uur rijden, met files in Calgary, grens, en RV wasserette werd het 5 uur rijden. Op Balzac aangekomen  Even een borrelpauze plus hapjes, en toen koffers schoonmaken en pakken. Makkelijker gezegd dan gedaan voor mij, te veel zware stenen en dingen gekocht, dus koffer te zwaar, meer dan 25 kg, deel uitpakken en in extra handtas stoppen. Ik was laat klaar en te moe om nog te koken, gelukkig hoefde Boukje ook niet meer te eten. Poetsen was er niet meer bij. Erg moe naar bed. Volgende ochtend vroeg poetsen en om 10 uur de camper ingeleverd. Ze vonden hem keurig en we hebben een nette compensatie gekregen voor de 4,5 dag oponthoud. Einde van een gedenkwaardige reis!

mijn reis gaat nog 14 dagen verder.

1. Janneke:
    18 juli 2022
    Dankjewel Loes voor de mooie verslagen. Nog een goede tijd gewenst in Canada!
    Vriendelijke groet,
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    18 juli 2022
    Dag Boukje en goede reis. Loes nog veelmplezier de komende weken
  3. John & Fong:
    19 juli 2022
    Goh Loes, ik dacht dat je alweer thuis was. Fong zei al dat je vakantie veel langer zou duren. Veel plezier in de 2e helft🍷🍷🍷!
  4. Marjan Mundt:
    19 juli 2022
    Wat een fantastische reis. We hebben op deze manier er ook van genoten. Laat je nu nog maar even verwennen en rust maar goed uit. Tot gauw weer. Bye Theo en Marjan.
  5. Willemien:
    19 juli 2022
    Het was inderdaad een bijzondere reis . Met oponthoud en erg veel gezien . Keurig dat zij een vergoeding hebben gegeven . Boukje zal wel inmiddels in haar eigen mandje liggen en jij loes zoekt nog de gezelligheid van je broer op. Geniet ervan ! Nog een mooie tijd in
    Canada .
  6. Elske:
    20 juli 2022
    Dit was wat je noemt’ je grenzen verleggen’! Wàt een reis! Alle aspecten van je creativiteit zijn hier wel aan bod gekomen!
    Hoe lang ga je hier op teren? 😜
    Dank voor je boeiende verhalen en foto’s! 💕( en Japie nu maar eens lekker inde was!🤣)