Zwerftocht door Noorwegen van 13 juni t/m ? Plm 18-22 juli

12 juni 2019 - Blaricum, Nederland

Na veel voorbereidingen, die  gestart zijn in januari 2019 gaat morgen de 5/6 weekse zwerftocht door Noorwegen beginnen.

Eerst in 2 dagen rustig naar Hirtshals, ferry naar Larvik en direct door naar Oslo. 3 nachten Oslo en dan zwerven!. Eerst dacht ik op de bonnefooi te gaan, maar zag de laatste weken dat veel B&B al vol waren, en nu toch alle onderkomens voorgeboekt, anders wordt een nacht slapen wel heel duur.

1. Jojo:
    12 juni 2019
    Heeeel veeeel plezier met “zwerven “ ... lopend?? Of toch maar met de wagen.
  2. Jitske:
    12 juni 2019
    Nou net als alle campgrounds hier, vannacht zonder stroom en water gestaan. Overdag 36 gr snachts 22. Nu weer stroom (airco). Vanochtend vroeg Antilope Canyon in Page $ 60,00 pp. Boot dito Monument Valkey dito.
  3. Tonneke van kesteren:
    12 juni 2019
    Wat ontzettend stoer van je veel plezier en wees voorzichtig 👍😘
  4. Elske:
    12 juni 2019
    Nou Loes: een goed begin is het halve werk! Hoop, dat je nog een beetje kunt slapen met al dat licht ' s nachts. Bon voyage !
  5. Marianne van Ravenswaay:
    13 juni 2019
    Wat heerlijk, Loes! Prachtige landschappen, lichte nachten in deze tijd van het jaar! Geniet er van! Goede reis, ik volg je met veel belangstelling.
  6. Jos:
    13 juni 2019
    Op naar de Noordkaap! Stoer van je!! Geniet!
  7. John & Fong:
    13 juni 2019
    Goede reis Loes en rij voorzichtig!!
  8. Lia:
    13 juni 2019
    Heel veel plezier! En doe voorzichtig!!
  9. Erna Jongbloed:
    13 juni 2019
    Hele fijne vakantie, veel plezier. Kom gezond weer terug.
  10. Lizette Rosenboom:
    Fijne reis Loes!
    Maak er weer wat moois van.
  11. 13 juni 2019
    Je gaat zeker veel mooie dingen zien. Heel veel plezier en doe voorzichtig. 🍀
  12. Willemien:
    13 juni 2019
    Zojuist terug van het mooie Valencia. Wel vermoeiend met name wachten op vliegvelden . Bek af ! Grote bewondering voor jou en wat een energie!! Geniet ervan zolang je je kan. We blijven je volgen. Goede reis!
  13. Peter en Ron:
    13 juni 2019
    Hele fijne en mooie reis gewenst Loes.
  14. Tanya De Visser:
    Heel stoer Loes! Veel plezier!!! 🤗
  15. Marianne van ES:
    13 juni 2019
    Zal je avontuur met belangstelling volgen en een een fijne reis !!
  16. Kitty:
    13 juni 2019
    Ja Loes ook ik wens je veel reisplezier. Kom alleen aub gezond weer terug.
  17. José:
    13 juni 2019
    Jeetje Loes, je bent toch wel een echte globetrotter. Veel plezier en veilige avonturen wens ik je toe.
  18. Marjan Mundt:
    13 juni 2019
    Ha Loes, heerlijk dat het nu gaat beginnen. Hele goede reis, rij voorzichtig maar vooral geniet er van. Wij gaan van jouw verhalen genieten. Bye!
  19. Willemien:
    13 juni 2019
    Je hebt toch nog een behoorlijk stukje gereden. Heerlijke maaltijd en goed bepakt. Verstandig om
    Niet te haasten , je hebt alle tijd en ga uitgerust verder achter het stuur. Erg fijne tijd toegewenst!
    Willemien
  20. 14 juni 2019
    De kop is eraf!!
  21. Boukje Abbink-Bruining:
    17 juni 2019
    Wat heerlijk Lous door Noorwegen zwerven.