Trondheim sightseeing

6 juli 2019 - Trondheim, Noorwegen

Ik vroeg aan de reisleider of ik om 6.30 u ,bij binnenlopen van Trondheim ,direct van boord moest, ja zei hij, maar het was duidelijk dat hij van loslopende passagiers geen weet had; ik mocht zelfs nog ontbijten, de bemanning van benedendek hebben de auto’s er uit gezet en ik kon mijn sleutel bij de receptie halen na het ontbijt. 7.30 u buiten, ...en toen maar door de stad rijden, verkennen, overal makkelijk parkeren, dwz ff aan de kant zetten, en foto’s maken. En het miezerde.  En toen begon het wachten in de auto, met mijn ziel onder mijn arm, dat de Nidaros Dom en de musea open gingen. 10 uur gingen ze open en bijna voor de deur van de Dom geparkeerd. En Ze betekent de Dom, Paleis van de Bisschop en het museum van de Kroonjuwelen

1. Marjolein Groot:
    6 juli 2019
    Klik zei de tablet. Jaap zegt: daar hebben we Loes. Je begint zo langzamerhand een echte zwerver te worden die blij is binnen gelaten te worden. En natuurlijk weer mooie dingen gezien. Geniet verder en tot morgen.
  2. Wil.uit N'sluis:
    Dag Loes.
    Lekker nog een ontbijtje aan boord hoefde je daar niet meer achteraan, en wat fijn dat je auto netjes van boord werd gezet, ook al kan je zo iets zelf.
    En heerlijk zo de auto vlak voor de deur bij een museum.
    Hoop voor je dat het weer daar is beter wordt, hier net een zacht buitje gehad.
    Wacht hier iedere dag weer op het nieuwe dag avontuur wat je beleeft heb.
    Rare regel maar ik vind, je beleeft toch iedere dag weer een nieuw avontuur.
    Groeten hier uit N'sluis en een fijne reis verder.
  3. Willemien:
    6 juli 2019
    Dat was ook vervelend s'morgens zo lang te moeten wachten. En ook nog dat miezerige weer erbij . Uiteindelijk heb je toch je doel bereikt . Waar brengt de reis je nu naar toe?
    Langzaam ga je natuurlijk de terug tocht inzetten ! In de tussentijd nog genoeg te beleven. Nog veel reis plezier Loes .
  4. Wiggersb:
    6 juli 2019
    Wat eet je toch lekker ! De nidarosdom kan ik mij nog goed herinneren. Ik hoop dat je op je verdere reis de zon wat vaker ziet nog veel plezier
  5. 7 juli 2019
    Loes je geduld werd beloond met de mooie bezichtingen. Beetje meer zon zou welkom zijn!!