Gezellige kerstdagen en voor 2020 alle goeds !

18 december 2019 - Valdez, Verenigde Staten

Al mijn enthousiaste volgers wens ik bovenstaande.
Nu op dit moment gaat mijn geplande reis naar Suriname niet door, overmorgen zou ik vertrekken, maar een zeer hardnekkige longontsteking gooit roet in het eten, en dat is smerig!😬
Later, eind januari, hoop ik deze mooie reis toch te maken.

De foto is gemaakt in Alaska, op dat moment berekoud, en met winterjack, Hurtigrute poncho als windstopper, en muts was het te doen.

Gezellige kerstdagen en voor 2020 alle goeds !

Deze foto werd gemaakt op 18 december 2019 in Valdez, Verenigde Staten met een Apple Iphone 8.

1. Jojo:
    18 december 2019
    Oowww loes wat een pech. Wel goed opknappen hoor...en niet op z’n halfs.... want het gaat echt wel ....toch op reis gaan.
    Gezegende Kerst en nu helemaal een Gezond 2020 toegewenst
  2. Cyrilla Dimitroff:
    19 december 2019
    Loes, wat vervelend voor je! Je had je er zo op verheugd. Gelukkig ga je in januari! Voor nu heel veel beterschap, fijne dagen en een gezond 2020!
  3. Lies Verver:
    19 december 2019
    Ach Loes, ik lees net dit stukje pas, wat jammer. Misschien was je iets te optimistisch over jouw herstel. In ieder geval sfeervolle Kerstdagen en voor 2020 een inspirerend, succesvol en vooral een gezond jaar toegewenst.
  4. Kitty:
    20 december 2019
    He Loes, Heb je al gesproken maar ook jij fijne feestdagen en een mooi 2020. Liefs Kitty en Han.
  5. Marjolein Groot:
    22 december 2019
    Verkeerd Loes mer dit weer in bikini buiten te gaan lopen. Wel uitzieken hoor !!!