Vanavond retour herfstig Nederland, maar nog veel moois gezien onderweg

8 oktober 2019 - Blaricum, Nederland

Rustig aan mijn koffertje gepakt, paste natuurlijk niet meer met de extra aankopen, dus voor de lekkere koekjes enz maar een boodschappentas gepakt. Nog een tijd met Davide zitten praten en daarna rijden. Andere route gekozen langs de Alcantara kloof en naar Naxos. Daar langs de kust gereden tot lunchtijd. Was bewolkt maar wel 23 gr.Overvloedig zitten lunchen met 6 grote oesters en 6 nog grotere langoustines , verrukkelijk en spotgoedkoop. Bij de haven nog een 1/2 uurtje in zonnetje gezeten en daarna naar de luchthaven gegaan, 5 uur, dwars door gekkenhuis wat rijden betreft, Catania, hier heerst recht van de sterkste en hardste toeter!

Auto inleveren en na nog een lekker glaasje Limoncello vliegtuig in. Heftige luchtzakken, cabinepersoneel moest blijven zitten en wij maar wachten op nog iets te eten-drinken. Onrustige vlucht en op tijd geland, 23.15 u. Polderlandbaan, 15 min rijden, 15 min wachten, 15 min lopen, dus om 24 uur stond Laura me op te wachten, heerlijk gezellig, 15 min lopen en om 1 uur thuis.

Moe en voldaan.

1. Jojo:
    9 oktober 2019
    Wat heb ik weer genoten van je verslagenen vooral van je schitterende foto’s. Super was het weer. Nu nagenieten van alles wat je hebt gezien en meegemaakt
    Welkom thuis en ga maar lekker slapen.
    Jojo
  2. Loes:
    9 oktober 2019
    Dat heb ik gisteren gedaan en nu vol aan de bak met lesgeven en beurzen.
  3. Kitty:
    9 oktober 2019
    Dat zit er dus weer op. Welkom thuis en dan maar weer aan de slag. Succes.
  4. Willemien:
    9 oktober 2019
    Dat was deze keer een kort reisje . Maar voor de verandering er toch even tussen uit . Een andere cultuur snuiven ! Wanneer vertrek je weer 😉? Leuke foto 's en heerlijk eten . Welkom thuis !!!
  5. Marjan Mundt:
    9 oktober 2019
    Welkom weer thuis. Net op tijd om nog iets mee te maken van een kleurrijke herfst met paddestoelen rood met witte stippen. Geniet maar weer goed na van alle heerlijke herinneringen onder het genot van een lekker glaasje limoncello. See you!
  6. Marjolein Groot:
    9 oktober 2019
    Jij kan er voorlopig weer tegen. Weer genoten van je leuke verslagen en prachtige foto’s. Verheug me weer op de huisshow !!!
  7. Fred en Riet:
    9 oktober 2019
    Dag Loes ,hoop dat je nog lang kunt nagenieten, wij hebben genoten van de verslagen en de foto,s. Gr, Fred & Riet.
  8. Boukje Abbink-Bruining:
    9 oktober 2019
    welkom thuis en tot donderdag
  9. Ingrid Busch:
    9 oktober 2019
    Hulde aan jou èn aan Laura. Wat een trouwe zielen!
  10. Willy Stokhof:
    9 oktober 2019
    Welkom thuis Loes in ons herfstige Nederland, maar zondag wordt het mooi weer!

Lieve groet,

Wil Stokhof
  11. Wil.uit N'sluis:
    10 oktober 2019
    Dag Loes.
    Heb genoten van je reisverhaal en foto's.
    Heel wat anders dan Noord Europa.
    Zo kan je wel het verschil van het noorden en zuiden van Europa zien.
    Ben nu al benieuwd waar je volgende reis heen gaat
    Maar ja, eerst maar nagenieten van je reis en dan over gaan tot de orde van de dag.
    We spreken elkaar wel weer.