Vertrek en aankomst in Kiel

14 juni 2021 - Blaricum, Nederland

Keurig op tijd weg, 10 uur, na veel klusjes in huis, water geven binnen, buiten, voor en achter, afwas + machine uitruimen, koelkast leeg en toen kon ik weg!

1e stop was op de Veluwe om de koelkast op 12  V aan te zetten en alle eetwaren in de koelkast te leggen.

2e stop was lunch kersen en druiven eten, boterham kon wel tijdens rijden.

Druk en lange files bij Bremen. Veel wegwerken. Om 15.30 in Kiel, 531 km achter de rug.

prachtige hut met privé jacuzzi en prosecco!

heb er van genoten, kijkend naar de zonsondergang vanuit de jacuzzi 😁😁😁

Diner was naatje, ik had om 8 uur gereserveerd met tafel aan het raam, maar restaurant was nog gesloten 😬toen in cafetaria schnitzel besteld: lauw, flauw, smakeloos en de rest ook😬🥶

lekker boerennacht gemaakt

1. Irene thelen:
    14 juni 2021
    dit maakt duidelijk zin op meer ....Een Schip blijft toch speciaal. Het mooie weer blijft voorlopig mee reizen. Veel plezier, take care . Irene
  2. Marjolein Groot:
    14 juni 2021
    Het ziet er weer indrukwekkend uit. Vond Japie dat ook ?
  3. Elske:
    14 juni 2021
    Geweldig,Loes! Daar gáát-ie weer! Van dat schip krijg ik óók de vakantiekriebels! Goeie reis!
  4. Marian:
    14 juni 2021
    Super Loes, leuke start -op diner na dan. Dat haal je vast weer in!
    Groeten Marian
  5. Willemien:
    Hallo Loes ,
    Je hebt het weer te pakken .!
    Het ziet er perfect uit !
    Geweldig zo met Japi . Dat heb je handig bedacht . Overzichtelijk en alles bij de hand 👍👍 wens je een fijne tijd en rijd voorzichtig !groet willemien
  6. Lizette:
    Dat heb je weer prima geregeld Loes! Hele goede reis!😘
  7. Marja:
    Dat ziet er top uit
  8. Wiggersb:
    14 juni 2021
    Het ziet er allemaal goed uit die jacuzzi lijkt me heerlijk geniet maar zoveel mogelijk goede reis
  9. Willy Stokhof:
    14 juni 2021
    Wat ben je toch weer een ijzervreter om zo met Japin naar Zweden te reizen. Geniet ervan, dank voor je berichtjes.