Krijsende vogels op de achtergrond, hoe mooi kan een camperplaats zijn!

11 juli 2021 - Gotland, Zweden

Ik begin er vertrouwd mee te worden, de rust met 3-8 campers en toch veilig. Mijn gezellige buurman van vanavond heeft mijn lamsworstjes, specialiteit van Gotland, op zijn grill klaargemaakt, heerlijk. De plekken zijn niet overal zo mooi als hier.De buurtbewoners komen nu hier heen om nog lekker te zwemmen,water is 23 gr en heel helder. Oostzee. Ik was vanmiddag om 3 uur bij een camperplaats, maar die vond ik niet gezellig. inmiddels lijkt het hier wel de Kalverstraat, zo druk met buurtbewoners die ook nog even komen zwemmen. En ik zit in het laatste zonnetje te genieten.

11 juli 2021
    Zo kom je nog eens aardige mensen tegen. Dat wordt “worstjes op je borstjes”.
    Het water is prachtig helder. Heerlijk om
    Een duik te nemen . Kennelijk toch een bekende plek. Gezien de drukte .
    Altijd fijn , wanneer je een aardig mens ontmoet die ook nog sociaal is . Dikwijls is het tegenwoordig zo , setje bij setje .,Dan gaat de deur dicht. Gelukkig bestaan er nog wel andere mensen . Voor nu nog een heel fijne tijd .
  3. Wil.uit N'sluis:
    12 juli 2021
    Geniet zo van je reis en wat is Japie toch een bofkont.