550 km rijden met 30 graden en begon om 10.30 en was er om 16.30 uur.

14 juli 2021 - Ryd, Zweden

Knap van mezelf! 👍👏👏👏Daarbij meer dan 150 km 2 baanswegen en dat schiet niet op. De Zweden zijn zeer gedisciplineerd met rijden, 70 is 65/70 en af en toe 50. Als er een bord komt met 40 remmen ze ver voor het bord af en ik(wij) laten hem uitlopen naar de snelheid. Dan staan er om de zoveel km op veel wegen snelheidscameras, die worden aangekondigd, ook door juffrouw Truus, wat doe je automatisch: remmen en dan zit je met de hele file weer op 50 terwijl je 70 mag. Ik denk dat de boetes heel hoog zijn. Vaak haal ik in, maar zo’n erg lange rij heeft geen nut. Dus de 1e 50 km was sukkelen. Dan mogen jongelui van 16/17 jr ook rijden met groot rode driehoek achterop, die mogen 40 en niet harder, daar hang je dan langdurig achter. Maar ik ben blij dat het goed gelukt is. Heb nog steeds last van mijn rug met lang rijden. Toch gekneusd waarschijnlijk.

ik was al om 5 uur op om de ferry te halen.

1. 14 juli 2021
    Wat een dag Loes, veel " langzame " kilometers gemaakt. Beterschap met je rug.
  2. Edzo Jonge:
    14 juli 2021
    Heb je airco in je minicamper, Loes?
  3. Loes:
    14 juli 2021
    AircoEdzo??? Hoeeee bedoel je?????? Ramen bedoel je?????
  4. Loes:
    14 juli 2021
    Wil je nog een oud autootje als beurs demo? Hier liggen er genoeg, zo mee te nemen😁😁😁
  5. Wiggersb:
    14 juli 2021
    Altijd kalm blijven ook als d Zweden niet opschieten sterkte
  6. Willemien:
    Heb je knap gedaan in zo’n korte tijd . Je ziet wel meer !😀
    Zij zijn beter gedisciplineerd dan wij ! Met 30 graden is het afzien . Sterkte met je rug . Pijnlijk een kneuzing. Dat kan lang duren ! Voorzichtig en rust wat uit ! 🍷☕️🍔❓
    Goeie reis !