Een “poor mans paradise”

2 december 2022 - Drake Bay, Costa Rica

Dat is hoe ze dit resort hier noemen, huisje is “poor” maar de omgeving geweldig. Schommel stoel op de waranda, hier amuseer ik me wel 2 volle dagen. Ga niet morgen met de groep mee, en ook niet naar een eiland om te snorkelen. Morgen ochtend ga ik met Leo hier in het park op stap. Capucijn aapjes springen om je heen, terwijl bontgekleurde ara’s, al krijsend over je heen scheren. En wonder boven wonder WiFi

1. John & Fong:
    2 december 2022
    Prachtig, wat een mooie vakantie heb je👍
    Het “paradijs op aarde” Loes !!! Gelijk heb je, even gas terug. Maar wat een pracht daar. Veel plezier met Leo !
  3. Alex:
    2 december 2022
    Tja Loes, wat valt hier nog op te zeggen . . . Overweldigend mooi!
  4. Jitske:
    Spullen goed opbergen en geen etenswaren in kamer met al die apies. Japie is de enige betrouwbare.
  5. Marianne van Ravenswaay:
    2 december 2022
    Wat een paradijselijke plek!
  6. Wil.uit N'sluis:
    3 december 2022
    Vind het echt geweldig dat je steeds contact met ons kan houden.