Een paradijsje waar we komende 2 nachten slapen

30 november 2022 - Dominical, Costa Rica

We werden verwelkomd door toekans en andere vogels, scheren om je hoofd. Grote bloemen tuin, prachtig zwembad en een  mooi huisje met nog grotere waranda, geriefelijke  stoelen, daar heb ik vanavond in liggen slapen. Alleen het enige wat de boel verpest is hoosbuien……. Is wel warm dus het diner was ook buiten onder grote daken. Morgenochtend blijft het even droog en dan begint het weer te regenen. Waren hier om 15,30 u en ik heb, voordat het ging regenen, nog even gezwommen.

om 5.30 u vanmorgen op pad om de quetzal te zien, gistermiddag hadden we er al 1 gezien, en vanochtend weer. Was alleen te ver weg en dan zet Leo statief met verrekijker neer en maak je foto’s door zijn lenzen. Dus hele mooie foto’s krijg je dan. Alle gidsen lopen te zeulen met die grote dingen. Daarna retour hotel, ontbijt en nog wat in het zonnetje gezeten voordat de bus om 11 uur vertrok.

1. Petra Delhez:
    ❤️
  2. Edzo Jonge:
    30 november 2022
    Wel een parapluutje bij je, Loes?
  3. Jitske:
    Mooi die toekans.
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    bijzondere reis Loes
  5. Alex:
    30 november 2022
    Een hoosbui op een zinken dak (dat geluid alleen al), een glas wijn erbij (heerlijk) en dan genieten en na beleven van alles wat je hebt gezien, hoe mooi kan vakantie zijn, geniet!
  6. 30 november 2022
    Mooi welkom en mooi huisje en zwembad Loes wat wil je nog meer. Iedere dag ondanks de buien toch weer genieten van alles.
  7. Marjan Mundt:
    30 november 2022
    Wat een prachtige bloemen en beesten allemaal, daaraan kan je zien dat je ver
    weg bent. Die zie je hier niet. Geniet toch maar heel goed al werkt het weer niet altijd mee. Pas wel goed op jezelf.
  8. Marianne van Ravenswaay:
    30 november 2022
    Wat een mooie vogels! En het huisje ziet er erg leuk uit. Fijne plek, zo te zien!
  9. Willemien:
    Prachtige natuur ! Heel wat te zien met al
    deze kleuren . Jammer van de het vele regenen . Zeker regentijd ? Toch volop
    blijven genieten !
  10. Anne:
    1 december 2022
    Prachtig! Wat een mooie natuur en bijzonder avontuur weer, waar we allen een beetje in mee kunnen genieten.