Chevrolet Cruze, zilver grijs bijna nieuw.

22 juli 2018 - Anchorage, Verenigde Staten

Dit is mijn huurauto, zit is goed! Ik kreeg hem direct bij aankomst op vliegveld Anchorage, zeer moe na lange reis..... dus niet zo pienter!

Bij de auto aangekomen, druk op knopje, ok, inladen en wegwezen,,,,maar waar is de sleutel? Gelukkig waren er nog een paar mannen bezig met inladen, dus ik vragen : waar is de sleutel? En de handrem? Al lachend vertelde ze het, ze waren er niet, druk op knop, maar je sleutel wel meenemen uit de auto. En handrem? Nee niet nodig! Nog een beetje rommelen met stoel hoog- laag en weg. Ik kon alleen het knopje nog niet vinden van stoel naar achteren schuiven, en dat heb ik de volgende dag gevraagd aan paar agenten, en die lieten het ook lachend zien,  maar zagen gelijk open fles Jameson whiskey, en dat mag niet  bij de hand staan, ik zei alleen het is mijn waterflesje, en weer lachen.

1. Jojo:
    25 juli 2018
    Blij dat ik eindelijk weer wat van je hoor. Is het internet zoo slecht?? Fijn dat je een mooie lekker zittende auto hebt. Ach...even vragen hoe iets is...maakt jou niets uit...ennn overal wil iemand aardige mensen helpen hè?? Ook de politie. Ben benieuwd naar je volgende stop 💋 Kalmpjes rijden hoor.
  2. Jos:
    26 juli 2018
    Het landschap nodigt uit om uit te rusten zo te zien...mooi en rustiek Loes! Hoe bijzonder dat je een maand geleden nog in de tropen zat en nu in een totaal andere atmosphere! Prachtig met die totempalen voor de deur... Hoop dat je geen overladen programma hebt! Rustig an ! En Geniet !