Chapel of the Sea, 1000 zalmen en 1 beer

29 juli 2018 - Valdez, Verenigde Staten

op het schip waar ik gister zo,n fantastiche tocht mee heb gemaakt, werd een kerkdienst gehouden. We voeren uit en midden op zee werd de dienst gehouden. Helaas behoorlijk mistig , we zagen maar een paar otters, toen we die zagen tijdens de dienst werd er druk gefotografeerd, mocht!

Retour haven, nog even bliksembezoek aan Valdez museum en op naar de volgende plaats, maar eerst nog even naar visverwerkingsfabriek geweest om paaiende zalmen te zien; de fabriek staat naast de rivier waar de zalmen na 5 jaar weer terug komen om te paaien en daarna gaan ze dood of de fabriek in, ook dood.

En waar zalmen zijn, zijn ook beren, die eten alleen stukken van de buik op, lekker vol hom en kuit. Zag alleen 1 jonge beer verstoten door ma.

En maar weer rijden, 438 km verder stond blokhut op camping in Tok.

1. John & Fong:
    30 juli 2018
    Fantastische reis Loes, en je schrijft er erg leuk over!
  2. Jojo:
    Een erg bijbelse reis hoor. De 5 broden en 2 vissen voor de wonderbare spijziging. Hier waren allemaal zalmen voor 1 beer.!! En fotograferen deden ze toen ook niet, maar het opschrijven. !! Ik hou wel van jouw kerkdienst . Super Loesje
  3. 31 juli 2018
    zalmen, otters en beren het kan niet op !