Rustdag!

12 september 2021 - Ghisonaccia, Frankrijk

Dat betekende dat ik eerst de auto opgeruimd heb, warme kleding wisselen met zomergoed. Het is hier 26-30 gr en dan wil je wel veel kleding gebruiken, en dat ligt onder het bed, niet makkelijk te pakken. Dus nu voor de hand.
Michel had bedacht: autootjes kijken, dus iedereen liet zijn auto zien, dus moest ie netjes. Erna even naar het strand gelopen en hoorde dat het wat stijl afliep. Dus weer naar het zwembad. Schitterend bad met bubbels en straal stromen. Ervoor warme lunch in restaurant om de hoek. En het eerste boek uitgelezen.

1. Marian:
    13 september 2021
    Ha Loes, las vanochtend je reisverhalen, liep wat achter. Maar wat n geweldige reis maak je weer. Geniet van je rustdag!
    Groeten marian.
  2. Lizette:
    13 september 2021
    Wat is het daar mooi Loes! Wel uitdagend met al die trappetjes...
  3. Marjolein Groot:
    13 september 2021
    Jouw auto was natuurlijk de mooiste. Merk dat je op reis ook de werkster mee moet nemen.
  4. Caroline Bink:
    13 september 2021
    Ook fijn zo'n rustdag zeker aan het prachtige zwembad!
    Zie dat je ook geniet van die heerlijke langoustines.
    Corsica is bijzonder, was er 45 jaar geleden maar blijft voor altijd in de herinnering.
  5. Willemien:
    Hallo Loes ,
    Weer een dagje bij getankt ?
    Je kan er weer tegen ! Nu wellicht op naar het volgend reisdoel . Snel gaat de tijd dan !
    Je beleeft in korte tijd zoveel dat je soms niet meer weet welke dag het is . Het eten ziet er iedere keer heerlijk uit !
    Geniet nog de komende tijd .
    Veel plezier !
  6. Ingrid Busch:
    16 september 2021
    Fijn je verhalen!

Ik “deed” 1200 km in twee dagen en zit nu met twee dames uit ons appartementengebouw “De Meeris” in Sanéry sur mer in het lieflijke huisje van één van hen. Onderweg hoosbuien zoals ik ze nog nooit had meegemaakt. Je zag werkelijk helemaal niets met ook nog een bende lawaai. Alles weer overleefd en nu even “iets anders”. Genieten geblazen!
  7. Loes:
    16 september 2021
    Ik zag dat het in Montpellier weer zwaar tekeer is gegaan netjes dat je 1200 km in 2 dagen deed. Chapeau!