2e dag panne

1 oktober 2021 - Fertilia, Italië

Het was de langste tocht die we moesten maken, 250 km. Van Masua aan de kust tot voorbij Alghero via Bosa. Ik zocht een mooie route uit langs de kust en opeens gaat er een lampje oranje branden. Lijkt op een oliekannetje maar blijkt een waarschuwing te zijn voor bv uitlaatgassen of katalysator en staat in boekje: laat garage controleren. Ondertussen had ik Michel gebeld (antwoord app) en 1 van de groep, die had ik net in een dorp gepasseerd.  Die kwamen en zijn achter mij aangereden naar een Peugeot dealer een 1/2 uur rijden. 12.50 uur kwam ik en hij weigerde nog om te kijken. Geen tijd en na de lunchpauze ook niet. Michel was inmiddels druk bezig en vond een Bosch garage bereid om te kijken, maar toen was ik net boodschappen aan het doen aan de andere kant van de stad. Toen ik bij Bosch arriveerde heeft Michel de accu losgekoppeld en het lichtje ging uit!!

we hebben toen om 14.45 maar even samen geluncht met diverse lekkere hapjes , welke ik net gekocht had.

Maar toen moesten we nog minstens 3 uur rijden. Om 18.30 arriveerde ik op de camping, had toch nog even een mooi stadje Bosa bekeken. Was een pittig dagje!!

1. Peti van Campen:
    1 oktober 2021
    Ook dit is je weer helemaal gelukt. Jij staat voor niets
  2. Alex:
    1 oktober 2021
    Hi Loes, je kent het gezegde, 'kom je over de hond, dan kom je ook over de staart', geniet nog even en voor straks, welkom thuis.
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    1 oktober 2021
    Dank je wel voor je update
  4. Marjolein Groot:
    1 oktober 2021
    Een ongeluk komt nooit alleen. Die Michel is toch een heel goede leider hoor en brengt alles weer op z’n pootjes !
  5. Willemien:
    2 oktober 2021
    Wel een prachtig uitzicht iedere keer . Panne is een ellende met al die knopjes die gaan branden . Erg hulpvaardig waren zij niet in de garage.
    Fijn dat Michel in de directe omgeving was . De man met de gouden handen . Het zou heel erg vervelend zijn als je ergens op een stille en verlaten weg rijdt en er is niemand om te helpen . Gelukkig alles goed verlopen .
  6. Ineke Bolger:
    3 oktober 2021
    Wat een zegen Lous dat je nimmer in paniek raakt. En fijn dat er dit keer een leider in de buurt is om sanen met je een oplossing te vinden