1 grizzly bear +jong en 1000 wedstrijd hardlopers

20 juni 2022 - Canmore, Canada

Op weg naar de hotsprings in Banff, om 9 uur, stonden wat auto’s aan de kant op de highway, dus ook stoppen en daar was een grizzlybeer met jong aan het eten. Verder naar Banff, was druk, weg afgezet, wemelde van verkeers leiders, overal vol, niet te parkeren bij de hotsprings, retour dorp en daar stond alle verkeer vast: er was een hardloopwedstrijd en die 1000 lopers mochten niet gestoord worden in het lopen en af en toe sukkelen, heeft een fors uurtje geduurd voordat een aardige dame verkeersleider ons doorliet. Helaas geen hotsprings, morgen dan maar. op naar lake Louise, gondelbaan, daar was het rustig. Mooie tocht in open bakje en na afloop heerlijk eten en vroeg naar huis. We waren moe, 3e dag is altijd lastig, en wilden nog lekker in de zon zitten. Helaaaaaaasssssss

1. Petra Delhez:
    20 juni 2022
    Zijn jullie camperproblemen wel opgelost?
    Want daar lees ik in dit verhaal niets meer over.
    Ik hoop van harte dat dat zo is.
  2. John & Fong:
    20 juni 2022
    Reizen is altijd weer een avontuur, dat blijkt maar weer Loes. Na zo veel tegenslag moet het toch een keer mee gaan zitten, het komt vast goed en jij laat je toch niet uit het veld slaan😀
  3. Willemien:
    20 juni 2022
    Wat een toestanden met deze camper .
    Kennelijk hebben jullie inmiddels de reis weer voort gezet . Met een andere camper ?
    Jullie rijden weer en daar ben je toch voor gekomen en niet om technische problemen op te lossen van een camper vol
    Mankementen . Loes jouw trouwe campertje bracht je wel overal . Nu veel
    reisplezier toegewenst.
  4. Kitty:
    20 juni 2022
    Wat een gedoe met die camper zeg. Hoop dat het snel opgelost is en dat jullie dan zonder problemen de reis kunnen voortzetten . verder ziet alles er heel leuk en mooi uit. Nog heel veel plezier.
  5. Annemarieke:
    20 juni 2022
    Wat gaaf om een grizzly beer met jong tegen te komen!
  6. Marjolein Groot:
    20 juni 2022
    Tjonge, jonge Loes en Boukje, wat een gedoe met die camper. Jullie zijn wel als Ed en Willem Bever op stap. Maar kennelijk zijn jullie weer rijdende want ik mag aannemen dat jullie daar ook voor kwamen. Dat zo’n camper niet helemaal nagekeken wordt voordat hij met de klant meegaat is toch krankjorum ? Nu hopelijk alles in orde en plezier maken.
  7. Wiggers:
    20 juni 2022
    Toen ik met Marijke in bang was was de straat opengebroken dus niet veel gezien wel lake Louise veel plezier op jullie verdere tocht
  8. 20 juni 2022
    Ik neem aan dat de camper weer oké is. Goede reis verder en als het even kan zonder ellende