Weer thuis, het is koud hier!

12 december 2022 - Blaricum, Nederland

Donderdag middag om 14.15 u geland na lange nachtvlucht met tussenstop in Liberia aan de westkant van Costa Rica. Gelukkig hoefden we het vliegtuig niet uit en er kwamen ook niet veel nieuwe mensen bij, dus naast mij nog een stoel vrij. Dat scheelt een hoop met slapen, is dus ook redelijk gelukt. Maar 12 uur in totaal blijft lang. Werd opgehaald door vrienden, thuis erg gezellig zitten praten en nog wat gegeten, en om 20.00 u naar bed, ik zat te rillen van de kou en moeheid. Om 2 uur natuurlijk wakker en tot 4 uur liggen draaien en daarna doorgeslapen tot 8 uur, dus boerennacht gemaakt. Ondanks die lange nacht heb ik nu nog last van jetlag. Met 9 uur tijdverschil heb ik dat nooit.
woensdag in San José nog een leuke dag gehad, hoefden pas om 3 uur naar vliegveld. Dus nog 1 x de stad in geweest met 2 van de jonkies. Shoppen en lunchen, het was gelukkig 23 gr, dinsdagnamiddag toen we van de warme kust afkwamen was het maar 19 gr in San Jose’, kil, lange broek werk.

1. Walter Colijn Travel Counsellor HUIZEN:
    Welkom thuis 👍🏠
  2. Herman:
    12 december 2022
    Welkom thuis, Bedankt voor je verslagen, was voor Zwaantje en mij heel leuk om mee te lezen en te kijken. Bracht veel herinneringen boven.
  3. Wil.uit N'sluis:
    12 december 2022
    Wat fijn dat je weer thuis ben. En nu wennen aan de kou, maar de zon schijnt vandaag alvast maar niet toen je thuis kwam. maar het scheelt dat je eigen erna kleden kan.
    Heerlijk dat je daar nog een fijne laatste dag heb gehad met hoop ik geen regen, en die stoel naast je vrij lijkt ook een zaligheid. En nu op naar Kerst, kan je het ook net zo gezellig maken als je wil, dus de kaarsen maar aan en wat kerst tierelantijnen erbij, gezellig.
  4. Edzo Jonge:
    12 december 2022
    OOST WEST THUIS BEST", Loes, nu nog ff geduld en dan kun je er weer met je mooie Rifter Camper op pad:)
  5. John & Fong:
    12 december 2022
    Jammer dat het weer voorbij is maar de ervaringen en indrukken neem je lekker mee, leuk hoor.
    🍷🍷👍
  6. Willemien:
    12 december 2022
    Zo loes het zit er weerop . Een boeiende reis geweest vol avonturen . Leuke herinneringen kan je er weer bij schrijven . Nadeel is dat lange vliegen . Ik heb altijd last van een jetlag . Het duurt bij mij een kleine week voordat ik weer in het juiste ritme ben . Nu even bijkomen en je hebt vast alweer iets leuks in het hoofd voor de volgende reis . Zolang je er kan van genieten. Gewoon doen ! Alvast fijne dagen toegewenst . Welkom in Blaricum !
  7. Elske:
    12 december 2022
    Welkom home, Loes! Wel even afkicken,zeg! Maar warme herinneringen, toch? En nu truien aan en stamppotten eten! Mijn dochter en haar reisvriendin zijn nu Gewèldig goed voorbereid en ingelezen!
    En wat wordt het volgende project? 😂. 🎄of🌴 💕
  8. 12 december 2022
    Welkom thuis Loes in het koude Nederland. Nu maar terug kijken en genieten van alle mooie foto's die je gemaakt hebt.
  9. Boukje Abbink-Bruining:
    12 december 2022
    Welkom thuis Loes. Ja wat is het koud he!!
  10. Loes:
    12 december 2022
    Ja het valt niet mee, was meteen druk met van alles en nog wat, als je weggaat realiseer je je nog niet hoe kortbij Kerst is als je terug komt. en mijn jetlag is lastig
  11. Peti van Campen:
    12 december 2022
    Welkom thuis van deze kleurrijke reis.
  12. Marjolein Groot:
    12 december 2022
    Die bruine “glimmert” stond zeker te kwispelstaarten toen je hem op ging halen. En hij boft, want hij krijgt er natuurlijk weer een plaatje bij. Japie ook weer blij dat hij thuis is? Wat hebben jullie genoten en wat zijn wij blij gemaakt met je geweldige foto’s en verhalen. Het zal even wennen zijn, maar weet ook zeker dat je na 2 dagen weer de “oude” Loes zal zijn en dat is ook weer genieten.
  13. Nienke Hoefkens:
    12 december 2022
    Fijn dat je weer goed thuisgekomen bent Loes na deze prachtige, kleurrijke en interessante reis! Jouw fotoreportage geeft alles goed weer, je hebt heel veel beleefd samen met het reisgezelschap! Nu eerst even de jetlag overbruggen en dan tijdens de komende Kerstdagen nagenieten van de vele belevenissen op Costa Rica🥰 Wens je gezellige feestdagen en tot ziens.
  14. Marianne van Ravenswaay:
    13 december 2022
    Welkom thuis, Loes. Wat een mooie reis! Prachtige foto's, mooie verhalen, ik heb er van genoten. Dank je wel!
  15. Petra Delhez:
    13 december 2022
    Ook weer fijn dat je terug bent. Wat heb je een machtig mooie reis gemaakt!