Tijdgebrek šŸ„“en inspannende rijdagen met 193 en 205 kronkelige kilometers

22 september 2021 - Orgosolo, Italiƫ

Dan kom je om 18.00 uur aan, even bijkomen en dan om 19.00 uur de briefing. Horen wat er voor de komende dag op het programma staat. Dan iets eten en ben je te moe voor een verhaal maken. Bovendien gaat iedereen op de camping op internet en is die te zwak, nog 3 G en dat is te weinig, of helemaal niet. Door een hotspot te maken lukte het mij nog af en toe om fotoā€™s te versturen.

van diverse kanten kreeg ik de vraag of het wel goed met me ging, dus bij deze de verklaring.
Ik zit nuĀ op een camping hoog in de bergen die gerund wordt door schaapsherders. Ā Niet ver van het plaatsje Ollolai van het RTL programma waar de deelnemers voor 1euro een huis kochten en een nieuw bedrijf gingen starten om dat plaatsje weer nieuw leven in te blazen.Ā

Fotoā€™s

1. Willy Stokhof:
    Lieve Loes,

Geweldig wat jij allemaal meemaakt, je kunt het nog! Maar af en toe wel je rust nemen!

Ik was de afgelopen periode in Monda (Andalucia), niet Ronda dus, bij vrienden, die ons rondgereden hebben en daardoor hebben we het andere Andalucia gezien: wild en ruig met zelf bergmeren! Het was heerlijk.

Nog veel reisplezier! Groetjes Wil
  2. Alex:
    23 september 2021
    Hi Loes, geniet steeds weer van je prachtige foto's.
  3. Willemien:
    23 september 2021
    Menigeen doet het je niet na al deze kronkelige wegen . Dat is vermoeiend en geconcentreerd rijden. Geweldig ! šŸ‘
  4. Wil.uit N'sluis:
    24 september 2021
    Ben blij dat het goed met je gaat en lekker je ding doet, maar was echt bezorgt omdat ik 4 'a 5 Dagen niets had gehoord en dan ga ik muizenissen in m'n hoofd halen. Maar fijn dat al jou belevenissen gewoon zijn door gegaan en wij in Ned. kunnen genieten van jou verhaal en vooral ook van de foto's. Geniet verder van je reis en hier genieten wij mee.
  5. Loes:
    24 september 2021