Thuis

14 juli 2018 - Blaricum, Nederland

Na een gigantisch drukke week, beurs, klanten, boekhouding en nieuwe sieraden maken en opspelden, eindelijk tijd om reisverslag Costa Rica af te maken en een fotoboek te bestellen.

Het laatste deel van de reis was iets minder geslaagd:

Door de buikloop kon ik niet het jade museum bezoeken in San José José

Donderdagmorgen om 10,30 u naar airport, moest nog tanken, geen tankstation op snelweg en van arremoede maar grote stad in, files, wel pomp, toen terug richting airport, 2 x vragen, lastig als je de taal niet spreekt.  Zoeken waar auto van National ingeleverd moest worden, vond Budget, Hertz, Avis, en alleen National zat op airport.

En toen begon het lange wachten, vlucht ging om 14,35 u naar Panama, maar door heftige onweersbuien vertraagd naar 16.00u; o je als ik de aansluiting maar haal, maar mede door de rolstoelbegeleiding ging alles op rolletjes en had geen wachttijd meer in Panama, direct vliegtuig in, als 1e erin, als laatste eruit. En weer stond de rolstoel met aardige Amsterdamse dame erachter me op te wachten, wat een heerlijke service. Bij de douane wachtrij 20-30 min wegens “vuile vlucht” extra goede controle, ook bagage wordt extra gescand.

Na lange, lange vluchten doodmoe thuis.

Op naar de volgende vakantie, volgende week, ander avontuur!

1. 14 juli 2018
    nou Loes na een prachtige vakantie, wel doodmoe maar welkom thuis.
  2. Jos:
    14 juli 2018
    Jeee Loes...Is dat nog echt leuk allemaal??! Ik bewonder je meid, maar het zou mij veel te onrustig zijn....😢! Heb niet alles gevolgd van je want we zijn zelf net terug van weg ...maar ik hoor het wel een keer life!
  3. Hanneke:
    Ha Loes,
    Wat een avonturen onderweg en wat een drukte thuis ook weer!
    Wat wordt je nieuwe reisdoel volgende week?
    Geniet ervan!
  4. Luc Remers:
    14 juli 2018
    Pfff Loes, jouw reis komt nogal vermoeiend en moeizaam over, maar zal ongetwijfeld fantastisch en indrukwekkend zijn geweest gezien de vele fraaie foto's. Groeten vanuit het Land van Maas en Waal.