Kiruna, 3062 km gereden om daar te komen

29 juni 2021 - Moskosel, Zweden

Gister had ik mazzel met mijn 7 rendieren en van zo dichtbij! Vandaag 370 km gereden naar het zuiden, dus retour, en geen beest gezien. Alle plekjes bezocht die ik op de heenweg heb laten liggen. In Jokkmokk nog even t-shirt teruggebracht, was te klein en om nou om 4 uur te stoppen in Jokkmokk vond ik zonde, maar dan moet je 145 km verder voor de volgende camping. En ik dacht al: als ik wat campers zie staan op een camper plaats doe ik dat. Maar toen vond ik om 6 uur een kleine camping, eigenlijk alleen hutten en 3 campers. Blij toe. Alleen daar waren weer de muggen. Dus binnen blijven zitten. Wat later was de golf weg en heb ik gerookte char gegeten, soort zalm en forel. Lijkt op beiden

1. Ingrid Busch:
    30 juni 2021
    Die muggen lijken me ellendig! Bij mijn wandeling door het bos met mijn hondjes had er maar eentje me te pakken, maar het houdt me verdikkie wakker van de jeuk. En dat is er maar één! Bij jou komen ze met wolken!
    Te lezen, dat daar een hele stad verzakt vanwege onze hebberigheid is een naar bericht.
    Het doet denken aan Groningen en Venetië.

Hoe doe je het met je wasje en in welke taal doe je boodschappen? Ik heb het idee, dat je erg strikt moet zijn met “alles op zijn eigen plaats”, wil je orde en netheid kunnen handhaven en niet steeds op zoek zijn naar dingen....
    Hoe dan ook, je bent dicht bij de natuur en ik merk/zie, dat dat genieten geblazen is. Gelukkig heb je nog 3000 km tegoed!
  2. John & Fong:
    30 juni 2021
    Wat een eind rijden Loes maar als we de foto s zien is het wel allemaal zeer de moeite waard. Veel plezier!
  3. 30 juni 2021
    Loes jammer van - weer die rotmuggen - maar dat mag de pret toch niet drukken!. Tshirt terug gebracht en lekker gegeten dus kan je weer verder met de reis. Nog fijne dagen.
  4. Willemien:
    Hallo loes
    De muggen schijnen erg op je gesteld te zijn . Zij komen je toch weer even begroeten . Je hebt aardig wat kilometers gemaakt . En Japie doet het maar zonder protest . Dat is pas ware vriendschap😂🤣. Dank voor de mooie foto’s . En nog een fijne reis !
  5. Marjolein Groot:
    2 juli 2021
    Je kunt ook nergens alleen zijn: weer visite van die muggen! Schijnt dat het toch heel gezellig bij je is.