Mijn lunch en diner

24 juni 2021 - Ramvik, Zweden

Lunch in een museum waarvan ik nog niet snap wat voor museum, niets wordt in Engels vertaald. Er liepen wat kleine kinderen rond, maar het was geen kindermuseum. Gelukkig zijn de meeste musea gratis. Maar de lunch was prima.
Bij de camping is een restaurantje waar ik nu 2 dagen gegeten heb. Deze “cod” was heerlijk

Mijn lunch en diner

Deze foto werd gemaakt op 24 juni 2021 in Ramvik, Zweden.

1. Jitske:
    24 juni 2021
    Vertaalapp gebruiken, is wel veel werk. Gewoon wat trefwoorden intypen. Doe ik in het Frans ook. Ha ha, vooral als je technische problemen hebt of het pinapparaat schrijft het bedrag 2x af, gebeurt bij supermarkten, hoor je veel.
  2. Caroline Bink:
    Wat maak je toch veel mee Loes , en soms wel heel hatd werken.
    Tot rust komen en mediteren aan al die mooie uitzichten is dan ook een welverdiende beloning
    Kan me voorstellen dat hetmooie herinneringen oproept!
  3. Marianne:
    24 juni 2021
    Van dat dagje niets doen kwam dus niet veel terecht.Wat heb je weer prachtige natuurfoto,s gemaakt en zo te zien kom je wat het eten betreft best aan je trekken
    Zo te zien: HEERLIJK
  5. Lies Verver:
    28 juni 2021
    Ha Loes, je doet het toch allemaal maar. En gelukkig ben je heel vindingrijk. Petje af.👍🙋‍♀️🚙