Van levende naar dooie vissies

16 juni 2021 - Grebbestad, Zweden

Allereerst dank ik jullie voor alle reacties, leuk om te lezen!

de camper plaats vond ik maar ongezellig, weggereden en leuk plekje bij de zee gevonden voor ontbijt, gekookte eieren met toast. Te winderig, kil, 17 gr.om buiten te zitten, wel prachtig zonnig. Maar achter het stuur kan ook. Om 10 uur ging het aquarium open, aardig met alleen beesten van het noorden. Helaas viel ik daar op een belachelijk trapje, donkere zaal, blauwe treetjes en daar ging Loessie. Niemand om me op te hijsen🥶viel tegen een leuning met achter bovenrug, au au. Zal wel blauw worden. Had er gister met rijden en vannacht met slapen last van.

Na het museum naar het noorden gereden, Smogen, leuk vissersdorp met houten plankier/ boulevard. Weinig toeristen, geen buitenlanders. Wel veel restaurantjes, garnalen als belangrijkste! Grote tableaux, heerlijk geluncht o.a. met zweedse oesters😋😋😋. Na de lunch weer door oude dorp gelopen, allemaal houten huisjes, naar de vis afslag. Daar langoustines gekocht voor de avond. Om 3 uur camping gevonden met prachtig sanitair. Buiten kunnen eten met jasje aan. Weer 4,5 km gelopen!

1. Marjolein Groot:
    16 juni 2021
    Het is wel de bedoeling dat je heel terug komt. Vraag Japie of hij je even masseert.
  2. Marianne van Ravenswaay:
    16 juni 2021
    Oh jee, hopelijk intussen minder last van je rug?
  3. Willemien:
    Hoi Loes ,
    Doe je wel wat voorzichtiger in het donker . Dat zijn nu juist de dingen waarover je kan vallen . Dat moet je natuurlijk niet hebben .
    Het is niet te hopen dat je een rib gekneusd hebt . Dat is niet alleen pijnlijk maar duurt nog lang ook . Laten we maar van het positieve uitgaan . Hier is het inmiddels 30 graden . Ik vind het te warm ! Ben benieuwd wat je vandaag weer beleefd hebt !
    Maar je hebt Japi en die zal je ongetwijfeld wel vergezellen . Aan heerlijk vis kom je niets te kort en nog gezond ook ! Prettige dag en goed uitkijken !
    Willemien
  4. Michel:
    Hoi Kanjer,
    Wat een avontuur weer. Je doet t toch maar mooi!
    Geniet van je reis Loes en kom heelhuids weer terug. Ik wil je namelijk graag "heel mee naar Corsica en Sardinië " dit najaar ;-)
    Ik blijf je volgen!
    Lieve groet,
    Michel
  5. Caroline Bink:
    16 juni 2021
    Het gaat weer lekker Loes, even niet meer vallen hoor!
    Jouw mooie Japie doet het goed, heerlijk zo'n eigen huissie.
    Genieten maar, veel groetjes
    Caroline
  6. Elske:
    16 juni 2021
    Je hebt toch wel arnica mee, hè? Wat krijg ik een trek van die lekkere vishapjes! En vèrs, hè? Kalm aan, hoor! 😋🦀🦞🦐🦑🐙
  7. Ingrid Busch:
    17 juni 2021
    Hè gassie nou van dat vallen. Is een nordic walking stick niet iets voor je, of anders een stevige lange tak, zoals ik ze ergens in de achterhoek verkocht zag worden? Staat nog stoer ook en je hebt meteen een wapen.....
    Mèt het ouder worden wordt ook ons evenwichtsorgaan wat rafeliger...
    Liefs, moi.
  8. Marjan Mundt:
    17 juni 2021
    Hallo, hallo, ben je helemaal blauw geworden? Pas goed op, want je moet nog een hele tijd goed kunnen genieten. Het eten zag er wel weer geweldig uit. Kijk goed uit verder. Sterkte.
  9. Ina Panman:
    17 juni 2021
    Hou het heel Loes! Je wilt nog een heel eind verderop! Veel vis helpt vast voor snel herstel. Prachtige foto’s weer. Goede reis met Japi, wat heb je leuke verlichting binnen😃 gr. Ina