En weer ging er een oranje lampje brandenšŸ˜¬šŸ„¶! Ik wordt een beetje gallisch van brandende lampjes.

6 oktober 2021 - Blaricum, Nederland

Nu weer heelhuids thuis na 5481 onvergetelijke kmā€™s en een prachtige, super gezellige reis.

Lampje: ik benĀ na mijn afscheid van Irene, naar LuxemburgĀ Ā grens gereden waarĀ veel tankstations Ā zijn en een grote winkel, Massen, volĀ lekkere etenswaren. Dus boodschappen gedaan, getankt en op weg naar huis. Vrijwel direct ging oranje driehoek lampje met uitroepteken branden. In boekje gekeken, daar staat naar garage. Terug naar tankstation, gevraagd naar garage en advies gekregen: rijd naar Sankt Vith, 17 km met Peugeot garage. Daar behulpzaam gekeken en gezegd je hebt net getankt en er moet ā€œadditiefā€ bij. Rustig naar huis rijden en dan naar garage.Ā
Met veel regenbuien thuisgekomen.

Fotoā€™s

1. Edzo Jonge:
    6 oktober 2021
    Maar je hebt een waanzinnig mooie reis gemaakt!
    Jammer van de kleine mankementen die je had, spreek je gauw.
  2. Loes:
    7 oktober 2021
    Zeker, helemaal mee eens! Geweldige mini camper heb ik nu, ben er zeer gelukkig meešŸ‘šŸ˜ƒšŸ˜ƒšŸ˜ƒšŸ™
  3. Wil.uit N'sluis:
    7 oktober 2021
    Fijn weer thuis te zijn , maar zal wel wennen wezen.
    Dat de auto begon te sputteren, die dacht ik heb zoveel moeten doen nu ik eerst, maar ja als hij dat goedje heb gekregen kon die er volgens mij weer helemaal tegen en rustig naar huis, naar z'n stal. Hoop dat Japie het ook goed gemaakt heb en die niet gaat tegen sputteren en kan die nu van de reis bijkomen. En nu de boel opruimen en dan zijn er de herinneringen die toch deze reis ook weer fantastisch waren, waar je weer lang op kan teren tot een volgende reis Ben benieuwd waar dat heen zal gaan. Kom lekker bij en we zien elkaar wel weer, maar ik heb genoten van je reis, en bedankt ervoor dat ik ook zo op deze manier het mocht mee maken. Wil uit Nieuwersluis.
  4. Petra Delhez:
    7 oktober 2021
    Fijn dat je weer veilig thuis bent en doe Edzo de groeten van mij Loes.
  5. Jacqueline Oomens:
    7 oktober 2021
    Welkom weer in Ned. Het waren weer mooie verhalen Loes.
  6. Marian Verdurmen:
    7 oktober 2021
    Welkom thuis Loes! Gefeliciteerd dat alles goed verlopen is.
    Marian
  7. John & Fong:
    7 oktober 2021
    Dank voor je mooie reisverhalen Loes, fijn dat je weer thuis bent!
  8. Liesbeth:
    7 oktober 2021
    Welkom thuis. Bedankt voor het meereizen. Was weer elke dag spannend wat je had gedaan.
  9. Loes:
    7 oktober 2021
    Doe ik Petra, jij alweer druk aan het werk?
  10. Erna Jongbloed:
    7 oktober 2021
    Welkom thuis Loes. We hebben genoten van al je prachtige foto's en verhalen. Fijn dat alles goed gegaan is.(behalve klein mankementje met de auto)
  11. Willemien:
    7 oktober 2021
    Dat was een reis vol van avonturen . Iets wat je nooit meer vergeet.. iedere keer een leuk reisverslag . Het was zo nu en dan zelfs een culinaire tripšŸ‘. Weer veilig thuis en wat zal de volgende verrassing zijn ? Europa of over sea ?
    Welkom thuis Loes !!!šŸ·šŸ·šŸš˜
  12. Willemien:
    Hallo loes ,
    Dat was een reis vol van avonturen . Iets om nooit meer te vergeten . Heel leuk reisverslag . Zelfs soms een culinaire trip šŸ‘
    Nu op wellicht ,naar een volgende reis ! De verrassing blijft waar naar toe europa of over sea?
    Welkom thuis ! šŸ·šŸ·šŸš˜
  13. 7 oktober 2021
    Wat waren het leuke verhalen en mooie foto's. Welkom thuis en tot ziens.
  14. Nelly:
    7 oktober 2021
    Welkom Thuis Loes. Genoten heb ik van je reisverhalen. Geweldig dat nog deze reis kon maken en nu maar weer plannen maken voor een volgende reis.
  15. Marjolein Groot:
    7 oktober 2021
    Afkicken, terug in de boze wereld en weer gaan denken waar mee te beginnen. Maar jou kennende is het snel weer handjes laten wapperen. Je hebt een hoop meegemaakt en wij eigenlijk ook. Dank daarvoor en nu weer naar de huishoudbeurs
  16. Marjolein Groot:
    7 oktober 2021
    Afkicken en rommel van de vakantie opruimen, het is weer even wennen. Genoten van je reisverhalen maar ook van de manier hoe je met je problemen omgaat. Weer een reisalbum erbij. Welkom thuis in je kralenwinkel en op naar de volgende huisshow !
  17. Alex:
    7 oktober 2021
    Hi Loes, fijn dat je weer heelhuids terug bent. Heb weer met heel veel plezier je lotgevallen tot mij genomen, groet, Alex
  18. Peti van Campen:
    7 oktober 2021
    welkom thuis. Hier is het ook leuk en jij bent weer veel ervaringen rijker. Dat neemt niemand je meer af.
  19. Ineke Bolger:
    21 oktober 2021
    Dag Lous,Wat een mooie reis was weer. Ik hoop dat je nu nog steeds kunt nagenieten. En trots bent op de manier waarop je de tegenvallers hebt opgelost. Je bent een kanjer! Denk nu alleen nog maar aan alle mooie, indrukwekkende dingen!!!!