Buena Vista lodge

30 juni 2018 - Buena Vista, Costa Rica

Gister toen ik aankwam dacht ik: wat moet ik hier? Grote veeboerderij met veel paarden, rijd ik niet, koud zwembad, helaas... uitgebreid terrein met verschillende restaurants, maar helaas om 4 uur nog gesloten, dus geen bier!! Receptie niet erg behulpzaam.

Vanmorgen betere medewerkster: om 9 uur kunt u naar hotsprings, inbegrepen, oh betere werk, dus van 9.15- 12 uur in hotsprings! En eerst was ik alleen! Heerlijk rustig.

Om 10 uur zat ik aan heerlijke cocktail😄🥂 en om 12 uur weer met 4x4 naar boven.

Werd inmiddels drukker, en toen begreep ik de formule: families+ gids gaan in rotvaart door het hele park gebeuren: hotsprings, wildwaterbaan, canopy Tour, lunch, rondrit en retour, Dure dag, uitsluitend Amerikanen, dus zat ik in restaurant met leuk stel uit Californië , beiden aan de forse kant en zij in een te kleine bikini.😬😜

1. Jojo:
    1 juli 2018
    Heeerlijk....lekker zwemmen/badderen. Veel zien met rondtour...ook weer hangbrug gelopen. Meis wat geweldig dit allemaal toch. Ennnn op zijn tijd een drankje vergoed ook veel.
  2. Marianne van Ravenswaay:
    1 juli 2018
    Een paar dagen niet kunnen kijken, en als je dat dan allemaal langs ziet komen... Wow, schitterende reis!
  3. 2 juli 2018
    leuk om te lezen