1000 bochten, 1000 kuilen, 100 km- 4,5 uur

27 juni 2018 - Monteverde, Costa Rica

Had alle tijd vandaag, slechts 118 km, dus eerst op naar de hot springs , vulkanisch gebied, dus veel hot springs.

Heerlijk gebadderd in diverse Baden van 35-42 gr, 50 gr was me te heet. En natuurlijk ging het regenen.

Om 11.30 weer op pad voor de 100 km, Appeltje- eitje! Nou helaas niet. Heb een goede auto 4x4 Toyota Rush, en had vandaag vaak de 2 nodig zo steil als de wegen soms zijn. 1000 bochten om het meer van Arenal heen, nog goede weg alleen veel gaten. Even lunch in Macadamia cafe en door. Toen werden het alleen nog onverharde slechte wegen met gaten en grote keien in de weg. Via de GPS op Telefoon zoeken naar de route, en af en toe vragen. Blij toen ik er was! Ben niet meer de deur uit gegaan voor diner, wijn en chocolade is prima.

1. Maryke:
    28 juni 2018
    Mooi.
  2. Jojo:
    28 juni 2018
    Haha...tsja warm en soezerig van het badderen zie je de weg niet meer zo duidelijk. Maar dan vallen de gaten in de weg ook niet zoo erg op. En dat wijn met chocolade voldoende was kan ik me helemaal voorstellen. Slaap ze vannacht
  3. Jitske:
    29 juni 2018
    Prachtige bloemen.
  4. Steinar Olsen:
    29 juni 2018
    Nice pictures 👍
  5. 30 juni 2018
    mooie foto's, wel spannend zeg!
  6. Alex:
    30 juni 2018
    Over bochten gesproken; dan denk ik meteen aan een zonovergoten E6 langs de fjorden in Noorwegen. De mooiste reis ever . . .