Balanceren over 2 plankjes en dat 1,2 km lang en dat overdrijf ik niet, op naar ”frog spring”.

30 juni 2021 - Arvidsjaur, Zweden

Na lang zoeken de goede plek gevonden .Daar begon de tocht over de 2 plankjes, 600 m heen en terug, die over het moeras lagen, soms wiebelden de plankjes en moest je je evenwicht bewaren, want natte voeten wil je niet. Liep niet horizontaal, maar behoorlijk laag/hoog. Maar aan het eind van een vlakte was eerst 1 meertje en in de modder prints van rendieren. Daarna het turkooiskleurige heldere water van de poel met opborrelend water. De moeite waard!

1. John & Fong:
    2 juli 2021
    Wat een prachtig land is Zweden, leuk dat je dat allemaal onderzoekt. Geweldige foto s!
  2. Marjolein Groot:
    2 juli 2021
    Oh, wat kom je toch mooie dingen tegen. Of het de natuur betreft of die leuke kerkjes of die leuke winkeltjes met die bedjes (mijn wiegje was een stijfselkistje !!!) . Was je niet stijf van dat moeilijke lopen op die plankjes? Die turkoois modderpoel, allemaal zo bijzonder.
  3. Wiggersb:
    2 juli 2021
    Lijkt me knap griezelig heb je geen natte voeten gekregen Wat zie je veel aparte dingen mooie reis en nog veel mooie dingen zien en goede reis verder Henny
  4. Jitske:
    2 juli 2021
    Gelukkig kwam je niemand tegen op die 2 plankjes.
  5. Willemien:
    2 juli 2021
    Je haalt aardig wat moeilijke capriolen uit Loes . Zijn er wel toeristen in de buurt ?
    Je moet niet vallen zo alleen in het moeras . Japie kan je dan niet helpen .
    Al met al een prachtige ervaring rijker . Geniet !!!
  6. 2 juli 2021
    Bijzondere foto's van de natuur en vooral de prachtige kleur van het water in de poel.
  7. Elske:
    2 juli 2021
    Een schitterend landschap en wat een boeiend museum!
    Waar die lange nachten al niet goed voor zijn!
  8. Loes:
    6 juli 2021
    Ik ben 1x ingehaald door een stel en 1x een stel tegen gekomen, en dan zoek je een droog plekje.