Verdwalen in tunnels.......

17 juni 2019 - Oslo, Noorwegen

Dat kan je in Oslo gemakkelijk, heel Oslo is ondertunneld, op- en afritten in de tunnels en dan schuif je de volgende buis weer in, en langzaam rijden : moet ik nog leren 60-70 km op 4 baans wegen!  Tunnels vaak 3-5 km lang!

Vanmorgen met de auto naar het Vigeland-Frogner Park gereden, dat is niet zo’n probleem met Truus, maar dan parkeren....en je leest de taal niet, maar vlakbij toch een mooie plek gevonden en de parkeermeters zijn als bij ons. Appeltje-eitje.

en dan maar weer lopen, gisteren 8,3 en vandaag 6,4 km. Veel te veel voor mijn peesschede ontsteking, dus diclofenac😬😬

Maar zonder lopen zie je niets en dit beeldenpark van Vigeland is zo mooi, voor de 3e keer net zo mooi als de 1e keer, alleen drukker.

1. Marianne van Ravenswaay:
    17 juni 2019
    Ik wilde net vragen of het Vigelund-park ook in je programma zit, en ja dus...!
    Prachtig hè!
  2. Marianne van Ravenswaay:
    17 juni 2019
    Prachtig, steeds weer! Sterkte voor jou met lopen!
  3. Jojo:
    17 juni 2019
    Wat super mooi is dit weer. Hou de beentjes er wel onder!!!
    En je weet wel dat Diclofenac nou niet geweldig is he?? Niet te veel van die snoepjes svp
  4. Jitske:
    17 juni 2019
    Daar ben je ooit met Wolter geweest.
  5. Loes:
    Ja en in de 70er jaren met Ma
  6. Hanneke:
    18 juni 2019
    Prachtig park, Vigelund en dat met het mooie weer.
    Wel veel lopen....
    Geniet ervan.
  7. Marjan Mundt:
    18 juni 2019
    Wat een ongelooflijk mooi park is het Vigelund toch. Zoiets herinner je je hele leven. Ruim 60 jaar geleden heb ik het gezien en weet het nog als de dag van gisteren. Ik blijf genieten van je verhalen en prachtige foto's. Liefs Marjan.
  8. Fred en Riet:
    18 juni 2019
    Schitteren ,wat een mooie beelden,wel zo nu en dan even zitten om het lopen vol te houden. Succes en lieve groet
  9. Loes:
    18 juni 2019
    Ja zelfs lang auto rijden is pijnlijk, jammer dan, hoop dat het langzaam beter wordt.