Takk Norge for den fantastiske ferien! Ser frem til a se deg!

16 juli 2019 - Kristiansand, Noorwegen

Bedankt Noorwegen, dit was een fantastische vakantie, veel gezien, prachtige landschappen, helaas veel slecht weer, de slechtste zomer sinds tijden, daardoor heb ik zoveel gereden, ...8200 km tot nu toe, komt Denemarken nog bij. Laatste week was prachtig weer, zon en 19-27 gr.

vanmorgen had ik in het mooie hotel wel willen blijven, je kon vanuit je kamer zo in het meer plompen, helaas, dat is het nadeel van vooruit boeken, maar de ferry is behoorlijk vol dus die moet je vooruit boeken.

ik had nog op mijn programma I groeve, 2 km vanaf de weg, uiteraard gravelroad, en dat bleek de groeve te zijn die ik gisteren zocht. Was niets bijzonders, maar met al die gravel roads ziet mijn auto er weer als een beest uit. Geen tijd meer om hem in Noorwegen te wassen.

Toen nog even naar de Coop, laatste boodschappen doen en door naar de haven. 11.00 uur daar, de ferry gaat om 13.30 , nou alles was aan boord en hij ging een kwartier vroeger weg.

1. Elske:
    16 juli 2019
    Veel gezien, beleefd, geleden, gevonden, genoten.......
    En je bent nog niet thuis...! We krijgen nog wel wat te zien, denk ik zo... Lego, Andersen, pretpark, zeemeermin en andere sprookjes...? Zonnige thuisreis gewenst !
  2. Jitske:
    16 juli 2019
    Ja als het weer slecht is, ga je rijden. Je bent onderhand aan een nieuwe auto toe.
  3. Fred en Riet:
    16 juli 2019
    Dag Loes ,we hebben genoten ,van je verslagen en de prachtige foto,s .goeie reis en welkom THUIS. Tot ziens, wij gaan er nu een weekje tussen uit. Lieve groet , Fred & Riet.
  4. Coby Faas:
    16 juli 2019
    Loes, geniet van je laatste dagen en behouden thuiskomst. Er is goed weer op komst
  5. John & Fong:
    16 juli 2019
    Goede reis terug Loes, rustig aan!
  6. Willemien:
    Hallo loes ,
    Kan je niet omrijden en een stukje Zweden meenemen? Dan kan je voor de eerst volgende keer plannen of je ook nog Zweden en wellicht Finland bezoekt . Over vakantie in Finland hoor je nooit zi veel .
    Kan je geen reiscolumns gaan schrijven voor een blad of krant .? Je vertelt het met de nodige humor en durf.
    Lopen is ook geen probleem dankzij je schoenen😄😄. Ik kijk uit naar je volgende verslag . Nog veel reisplezier!
  7. Loes:
    16 juli 2019
    Finland heb ik van oost naar west en noord naar zuid bereisd 👍, Stockholm staat op mijn lijst rest Zweden ?
  8. Loes:
    Fijne vakantie Fred en Riet
  9. Loes:
    Oh Jitske, deze is nog jong pas 105500 km gereden, kan nog jaren mee👍😀😀
  10. Alex:
    16 juli 2019
    Hi Loes, dank voor een prachtige reisbeschrijving. Ik heb genoten en, denk ik, velen met mij. Kom maar veilig thuis, Alex
  11. Loes:
    Zit nog ff in Denemarken, nu in Arhus morgen enz Kopenhagen
  12. Marjolein Groot:
    16 juli 2019
    De aanvang van je klinkt emotioneel. Het moet ook moeilijk zijn dat prachtige land de rug toe te keren. Je hebt ons op een geweldige manier op sleeptouw weten te nemen met je verhalen en prachtige foto’s. U voorzichtig terug!!!
  13. Liesbeth:
    16 juli 2019
    Bedankt voor je prachtige verhalen en fotos.
    Iedere dag keek ik er naar uit wat je weer had meegemaakt.
  14. Loes:
    Gaat nog ff door!
  15. Jojo:
    17 juli 2019
    Heb weer genoten van je reis verhalen. Geweldig wat jij in je eentje doet. doe het je beslist niet na. Ben blij dat je zodirect weer heel thuis bent.
    Liefs jojo
  16. Loes:
    Nog even Denemarken, Kopenhagen
  17. Mieke:
    17 juli 2019
    Ben heel benieuwd naar je verhalen uit Kopenhagen, Loes. Hoop dat je niet te veel heimwee hebt naar Noorwegen.Volgende keer weer?
  18. Loes:
    Vast wel
  19. Wiggersb:
    17 juli 2019
    Mooi. Kopenhagen geniet er morgen van ik wens jr verder een goede reis naar huis. Het is hier mooi weer
  20. Loes:
    17 juli 2019
    Foto’s komen nog iPhone foto’s moeten nog over”vliegen” naar iPad
  21. Nienke Hoefkens:
    18 juli 2019
    We zullen jouw reisverslag over indrukwekkend en adembenemend mooi Noorwegen gaan missen. Ik volgde je ook dagelijks en je hebt geweldig je best gedaan naast de toch wel zware reis , zoveel indrukken aan ons door te sturen!!! Heel veel dank hiervoor en we reizen graag nog met je mee richting Nederland. Goede reis en kom goed thuis. Gr.N.