Kopenhagen de 1e indruk , vanaf “mijn” balkon en dat is bier!

17 juli 2019 - Kopenhagen, Denemarken

Ik kijk uit op de Carlsberg bier fabriek, ik ruik het niet, alles gaat hier om bier, het treinstation heet Carlsberg, de mooie nieuwe wijk waar ik alleen zit in een mooie flat, heet Carlsberg. Het andere biermerk wat je hier levensgroot ziet is Tuborg. Ga ze morgen proberen, Carlsberg heb ik al op reis gedronken, nu Tuborg nog.

de 2e indruk is grandeur, dure huizen jaren 30 met torentjes, en als je alle grote villas van Blaricum, Laren, Bikbergen, Hilversum, Amsterdam, Den Haag, Wassenaar en zo kan ik doorgaan op een rij plaats met flink wat grond er om heen dan heb je de “seafront” van Kopenhagen. Binnen de stad ook veel  brede  luxe straten zoals wij die kennen in Amsterdam en den Haag.

morgen ga ik toeristje spelen met rondvaart, hop on hop off bus en boot en dan heb ik een 3e indruk

1. Marjolein Groot:
    17 juli 2019
    Het gezegde is: "Wij mannen hijsen", maar jij kunt er ook wat van denk ik. Maak maar plezier!!!!
  2. Willemien:
    17 juli 2019
    Dat is een goed idee hop on hop off. In korte tijd heb je een indruk Zonder parkeer problemen . En even afkicken van de mooie reis in Noorwegen. Alles moet je een keer proeven . Bier is niet mijn favoriete drank .
    Ik ben benieuwd wat je van Denemarken vindt. Het weekend wordt het druk op de wegen De uitstroom van vakantiegangers begint . Zou nog maar even van Denemarken genieten . Ik hoor graag jou belevenis 🍺🍻🍴☀️Proost Loes! Op een goede reis!
  3. Loes:
    17 juli 2019
    Ik drink bier alleen als het warm is een keertje, daarna altijd wijn
  4. Peter en Ron:
    18 juli 2019
    Een Deens biertje gaat er altijd in. Proost!
    23.30 uur en nog volop daglicht! Lekker hoor.
    Nog veel plezier gewenst Loes.
  5. Loes:
    18 juli 2019
    Nee het was donker, daarvoor zit je hier te zuidelijk
  6. Mieke:
    18 juli 2019
    Wijn naar bier geeft plezier, Loes.
    Een groot deel van Nederland is al met vakantie.Het is in deze buurt zeer rustig.
    Geniet van je sightseeing!