Ik zit in Bergen, 4 hoog over de haven en de stad te kijken.

12 juli 2019 - Bergen, Noorwegen

Begon zonnig vanmorgen, toen op de hoogvlakte een paar lange flinke buien en zowaar zonnig en lekker weer in Bergen, en dat mag in de krant!

ik heb een heel flatje met balkon met schuiframen en daar zit ik gezellig over de haven en de stad te kijken, jammer genoeg maar even avond zonnetje en nu grauw. Morgen heb ik een herkansing. Zit hier 2 nachten, zondag weg.

Bergen is een moeilijke stad om te rijden, even bocht verkeerd en je zit op een andere weg, hup een tunnel in van 2,5 km en helaas weer terug, had een afspraak met de verhuurder om de sleutel aan te nemen op de Hurtigrute kaai, die weet ik te vinden......dacht ik, maar ik kwam van hele andere kant Bergen in en TomTom weet niets van Hurtigrute. Dus gissen en maar rijden zo van zie ik iets bekends? Maar ik was op tijd! Marius de verhuurder moest ik nog bellen,  waar blijf je!

1. Wil.uit N'sluis:
    12 juli 2019
    Heerlijk even een dag rust, geniet daar ook van als het je lukt want Zondag is maar 2 nachtjes slapen.
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    kanjer. gewéldig!
  3. Ina Panman:
    13 juli 2019
    Bergen , vismarkt en museum van moderne kunst, leuk!
    Ik was een van die cruisegasten🤪.
    Ik hoop dat de zon doorkomt! Hier Hilversum overstroomd gisteren!
  4. Wiggersb:
    13 juli 2019
    Geniet van een droog Bergen ik wens je Een goede terugreis en ik vind het fijn als je weer terug bent
  5. Marjolein Groot:
    13 juli 2019
    Wat een pracht dat glas in lood.
  6. Willemien:
    Hallo Loes ,
    Geniet nog van de mooie dagen die nog komen . Je hebt erg veel ondernomen en veel gezien . Hoop dat je deze week nog wat zon krijgt . Hier is het somber weer met zo nu en dan een bui. Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal incl. mooie foto's
  7. Mieke:
    13 juli 2019
    Nou, Loes, gisteren is er rond het middaguur, hier in de omgeving van Hilversum, 60mm regen gevallen, een hoeveelheid die er normaal in een maand valt. De laatste dagen is het hier ook zeer wisselvallig weer. En wat een lefgozerige postduif ben je, zeg. Je komt de wereld nog rond zonder tom tom.Respect!