Ik ben zielig..........au au

7 augustus 2018 - Blaricum, Nederland

zaterdag avond in B&B in Whitehorse koffers pakken, 1 kon ik in de laudry van de B&B laten staan, totdat ik woensdagavond weer in dit huis terugkom.

De andere, grote Duffel,gaat mee naar huis, winterkleding,vuile was, souvenirs, boeken,alles bij elkaar 13 kg; en dat scheelt weer voor de terugkomst 26 augustus.

In die kleine kamer stonden die 2 duffelsin de hoek, vroeg naar bed en daar krijg ik telefoon, spring mijn bed uit, stikdonkere kamer, ben te laat voor de telefoon, en loop om het bed heen en je snapt het: struikel over handvat, val met mijn zij tegen een tafeltje aan en bovenop de duffels en dat met mijn gewicht.........

Alles wat ik meegenomen heb is heel aangekomen!

En je snapt het, nu staat het tafelpuntje in mijn zij, bont en blauw en ik kan niet diep doorademen, au au au.

En nu niet gillen: zet die telefoon snachts uit!!   Ik kon nog een telefoontje krijgen van de alarmcentrale over mijn terugreis morgen, met verandering. Ik vlieg nu:

Amsterdam-München -Vancouver -Whitehorse, een flinke mijl op zeven.

1. Jojo:
    7 augustus 2018
    Pffft...wat een verhaal. Is deze vliegreis vanwege een overlijden?? Sterkte. Als jij gister ook over Huizen vloog, dan had je enorme brand gezien in de Kerkstraat Huizen. Friethuis t/m Soniabloemen. Er is een foto van vanuit een vliegtuig.op FB. Tenslotte zie ik hier Adam centraal etc ook heel duidelijk op. Jij straks weer een fijne vakantie verder..zonder verdere blauwe plekken.
  2. Loes:
    7 augustus 2018
    Nee niet gezien de brand, landde om 2 uur, ja het is ivm overlijden Rolf, zwager.
  3. Wiggersb:
    7 augustus 2018
    Loes gecondoleerd met het overlijden vsn je zwager Rolf henny
  4. Alex:
    Hi Loes,

Is Rolf diegene die de Hoogovens runde? En waarvan ik van hem en zijn gezin toendertijd veel foto's heb genomen, ten tijde van het afscheidsfeest van Wolter? Hoe dan ook, veel sterkte en dat geldt ook de familie van Rolf.
  5. Caroline Bink:
    7 augustus 2018
    Gecondoleerd Loes en nu zelf ook een beetje uitrusten op verdere valpartijen zit je niet te wachten .Sterkte met alles!
  6. Loes:
    Ja Alex klopt
  7. Fong:
    8 augustus 2018
    With heartfelt sympathy. Glad to know you are back safely, wish you much strength in the days ahead.
  8. Loes:
    9 augustus 2018
    Thanks Fong
  9. 9 augustus 2018
    het is me weer wat. Voorlopig nog au au. Sterkte Loes.
  10. Tonneke van kesteren:
    9 augustus 2018
    Lieve Loes ,ik heb heel veel bewondering voor je,en bedankt voor de mooie verhalen,zelf wat in de lappen maand van daar geen reacties maar nu is het weer goed.doe voorzichtig met je blauwe plekken liefs Tonneke 😘👍😎
  11. Marjan mundt:
    10 augustus 2018
    Hallo Loes, wat een nare onderbreking. Je blauwe au autjes trekken wel weer weg, maar erg veel sterkte met het wegvallen van je zwager.
  12. Herman:
    10 augustus 2018
    Hoi Loes, ik hoop dat het vervolg van je reis zonder verdere incidenten verloopt. Geniet er van.
  13. Loes:
    11 augustus 2018