Vervolg

19 juli 2020 - Akureyri, IJsland

In Grenivik aangekomen, restaurant dicht, en een andere was een cafetaria, maar teruggegaan naar Akureyri naar Sushi restaurant, lekker maar niet gezellig. Hoge krukken en de hapjes komen langs per lopende band.

Bijna einde van een relaxte dag. Zo direct nog even in de spa, morgen vroeg weg; hele dag naar Grimsey vogeleiland, 3 uur heen, 5 uur daar en 3 uur terug! 😬🤣🥴

1. Marjolein Groot:
    19 juli 2020
    Je vliegt, rijdt of rent daar wel van hot naar her, en dat voor een visje. Hij of zij smaakte lekker? Leuk struinwinkeltje met die truien. Morgen weer een leuke dag met weer mooie foto,s.
  2. Wil.uit N'sluis:
    20 juli 2020
    Je moet er toch een hoop voor over hebben om een lekker vissie te willen eten. hoop dat je de volgende keer meer succes heb.
    Maar verder geniet ervan, en een verdere fijne reis.
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    20 juli 2020
    Het rijden is daar een feest? Weinig verkeer?
    Mooie landschappen stel ik me voor.
    Wens je fijne lekkere maaltijden.
  4. Willemien:
    Hai Loes,
    Vandaag weer en route? Je zal wel weer de nodige impressies opdoen! Wat een tocht voor een visje . Hebben zij geen voldoende verschillende restaurants in een plaatsje ? Of zijn die plaatsjes zo klein? Kortom jij hebt je visje gehad en hoop dat het gesmaakt heeft.
    Geniet van alle indrukken en hoop dat het weer meezit. Overigens mooie foto’s
  5. Wiggersb:
    20 juli 2020
    Fijne dag op het eiland ik hoop dat je veel aparte vogels ziet
  6. Ingrid Busch:
    21 juli 2020
    Loesje, Loesje, word je dan nooit moe?