Vandaag de laatste lange reis dag, van Hofn naar Egilstadir via de kust.

5 augustus 2020 - Höfn, IJsland

Donderdagmorgen vroeg naar de boot, halfuurtje rijden, en om 10.30 u vertrek. Om 3 uur ‘snachts van boord, In Thorshavn Faroer eilanden,  1 uur hut uit, en dan wordt het voor mij spannend of ik al, zo midden in de nacht Mijn huisje in kan???

1. John & Fong:
    5 augustus 2020
    Leuk dat je dat ook gaat zien. Er ligt daar op de bodem nog een Engelse vloot die door de Duitsers werd gezinken. Nooit geweest maar misschien komt het er nog eens van. Veel plezier!
  2. Alex:
    Hi Loes, ik volg je. Ben benieuwd naar je verhalen (en foto's!), groet, Alex
  3. Willemien:
    5 augustus 2020
    Loes een fijne tocht terug zonder problemen . Het is te hopen dat je s ‘nachts toch onderdak krijgt . Maar ik neem aan dat je diegene op de hoogte stelt van je komst . Goede reis ! Tot je volgende bericht!
  4. Wil.uit N'sluis:
    5 augustus 2020
    Loes, ik wil je een fijne terugreis toewensen.
    Er zal nog wel genoeg te beleven en te zien zijn onderweg en daar zal ook iedereen benieuwd naar wezen.
    Maar tot nog toe heb ik van je reis genoten, je heb nog een week te gaan dan is er in die tijd ook genoeg te beleven.
    In die week zal de warmte je tegemoet komen denk ik, het is hier al behoorlijk warm.
    Tot je volgende mail, en ook nog veel plezier
  5. Marjolein Groot:
    5 augustus 2020
    Nog veel plezier de komende dagen. Hopelijk staat er toch een mandje voor je klaar. Zal aan je denken!
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    5 augustus 2020
    Ongrlofel8jk een maand IJsland. Wow!!
  7. Wiggersb:
    6 augustus 2020
    Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat je geen afgesloten wegen tegenkomt goede terug reis