Mijn vakantie is nog niet voorbij!! Belevenissen van de 1 na laatste dag.

16 juli 2021 - Malmö, Zweden

De weg langs de kust genomen, eerst Ystad, daarna naar de zuidpunt onder Malmö en via de stad naar geboekte restaurant. Heel speciaal voor laatste avond. Adres van vriendin gekregen, restaurant in zee. Altijd druk dus reserveren. Van de Zweedse website kon ik niet veel opmaken, behalve dat er sauna’s bij waren. Nu dacht ik nog, zal een jurkje aantrekken voor afscheid. Maar ik kom op parking van strand, en denk: eerst ff kijken dan kom ik wel terug. Maar het was ver lopen door bos, toen pier en vond het niet logisch om terug te lopen. Jurkje was niet nodig.

1. Willemien:
    16 juli 2021
    Het is een prachtig uitzicht zo aan het water . Je hebt een mooie reis gemaakt . 5 weken is best lang . Ik moet zeggen petje af Loes zo in je eentje Menigeen doet het je niet na . Je doet het toch maar .
    Rijd voorzichtig op de terugweg . Het is druk de vakanties zijn begonnen . Voor nu nog even genieten . De maaltijden zien er overigens heerlijk uit !
    Goeie reis!
  2. Wil.uit N'sluis:
    16 juli 2021
    Hoop dat je al die weken genoten heb van je vakantie, en wens je een fijne laatste dag naar huis naar de harde werkelijkheid, dat Peter R de Vries er niet meer is en nu hoog water in Limburg en Duitsland en Belgie' dat z'n weg naar zee aan het vinden is. Hou nog even vol en kilometertjes vreten noem ik het dan, daar wacht de stal ha, Ha. ha. (grapje).
  3. Marjolein Groot:
    17 juli 2021
    Natuurlijk is het leuk voor je eigen gevoel een jurkje aan te doen maar het gezegde luidt: wie kent m’n kont in Keulen? Dus vooruit maar. Na 5 weken naar huis, de kleren in de tobbe en op naar Corsica en Sicilie want de tijd gaat snel. 🥱😎🤗