Mijn uitzicht op de baai van Mont Saint Michel, oh nee ik ben in IJsland

27 juli 2020 - Borgarnes, IJsland

Deze baai waar ik vanuit mijn kamer op uitkijk is zeker zo groot als in Frankrijk, en ook het verschil tussen eb en vloed is zo groot. Vlak voor het huis ligt een klein eilandje, bevolkt door vogels, bij eb scharrelen de Oystercatchers e.a. druk heen en weer. Nu komt de zee weer binnen.
gister veel kleine musea bezocht, o.a Haaien museum erg interressant door de vele filmpjes. Er waren veel plekken waar gelopen moest worden, bv vulkaan op met 384 treden, dus niet voor mij. En een strand waar een schip vergaan is met veel verroest ijzer, stijl naar beneden, dus daar alleen naar uitzichtpunt gelopen. Voor mijn doen loop ik veel, en het gaat goed!

1. Agnes:
    27 juli 2020
    ik geniet met je mee Loes
  2. Ina Panman:
    27 juli 2020
    Stoer Landschap, stoere Loes! Wat een reis!
    Ina
  3. Jitske:
    27 juli 2020
    Zo op de weerradar te zien heb je zon vanmiddag, nou wij niet, maar niet koud.
  4. Willemien:
    27 juli 2020
    De uitzichten blijven verrassend . Wat is de natuur toch mooi!
    Dat waren aardig veel treden Loes. Goed dat je dat niet gedaan hebt . En zo’n glibberige afdaling voor een stuk roest zou ik overslaan . Er is nog genoeg te beleven . Ik ben benieuwd hoe het vervolg van de tocht zal worden . Aardig wat kilometers gereden tot nu toe . Geniet en ik wacht op het volgende verslag . Nog fijne dagen 😉🍷👍
  5. Janneke Monshouwer:
    27 juli 2020
    Lieve Loes, zojuist je 3 nieuwe reisverhalen achter elkaar gelezen en foto's gezien. Ik kijk mijn ogen uit. De watervallen, onvergetelijk! Jouw prachtige jasje/trui! Het bordje met de twee auto's die alletwee omhoog klimmen op een smal wegje naast afgrond... En alles wat ik nu niet kan noemen. Dank je wel voor het delen. Ook ik wens je nog fijne dagen!
    Liefs van Janneke
  6. Alex:
    27 juli 2020
    Geniet nog maar, doe ik ook, groet, Alex
  7. Boukje Abbink-Bruining:
    Echt tof Loes!!!
  8. Marjolein Groot:
    27 juli 2020
    Wow, wat een prachtige foto’s weer !!!
  9. Kitty:
    28 juli 2020
    Geweldige reis Loes. En wat zie je veel verschillende slaapkamers.