Een spectaculaire tocht langs rode Calanches, Gorges en kastanje bossen.

10 september 2021 - Corte, Frankrijk

De rode rotsen die we gezien hebben per boot, heb ik nu gereden, de Calanches van Piana. Ook van boven gezien is het spectaculair. Piana was de verkeerde kant op, dus retour Porto. Om 12 uur begon ik aan de nieuwe tocht, door prachtige Gorges/canyons, uiteraard zeer bochtig en smalle weg. Kastanje bossen met veel dood houter in, van de kastanjes maken ze oa het Corsicaanse bier Pietra, en andere bossen met veel wilde zwijnen. Een avontuurlijke tocht, geiten en koeien op de weg en een heuse bergpas van 1467 m hoog

1. Peti van Campen:
    11 september 2021
    Ha Loes, ik geniet van je reis en het is een mooie ervaring: meereizen in een luie stoel. Ik verheug me er ook op, dat je misschien nog eens iets gaat verkopen. Wat deed je dat goed en wat een leuk programma.
    Prachtige tocht loes . Mooie vergezichten en ook wel ruig .
    Je moet wel goed kunnen sturen 😀😀. Zo te zien heerlijk weer ! Erg mooie foto’s . Het geeft een goed beeld van je tocht .
    Nog een fijne reis !
    11 september 2021
    Wat een hoogte ! Het uitzicht is natuurlijk fenomenaal, maar moet er zelf niet aan denken zo hoog te moeten rijden.