Rustig dagje, dik boek lezen, dag eindigde spannend!

3 december 2022 - Nationaal park Corcovado, Costa Rica

Dik boek gevonden in mijn huisje, Anne Jacobs, het weesmeisje, spannende historische familieroman uit 1913/14, Duitsland. Dus rust. Af en toe een mini ommetje om mijn benen te strekken en weer lezen. Wil het boek niet meenemen, te zwaar. Maar het boek is uit.  Om 5 uur weer wandelingetje en Leo kwam al hijgend aanrennen en riep “baby turtle” en wees heel in de verte op het strand. Iedereen ging hollend er heen en ik zo snel mogelijk. 65 net uit het ei gekropen schildpadjes werden losgelaten en gingen ook zo snel mogelijk, maar zij naar het water, prachtig gezicht. Bij zee weer door een golf terug geworpen worden, op je schild terecht komen, omdraaien en weer richting zee. Toen ik aankwam ging de 1e al de zee in en de laatste na flink halfuur. een machtig gezicht👍😁😁

1. Jojo:
    3 december 2022
    Geweldig boek….in één adem uitgelezen. Heeft nog 3 vervolg boeken hoor. Je kunt thuis je lol dus op. Heb je filmpje kunnen maken van de baby’s ?? Super zal dat geweest zijn.
  2. Marjolein Groot:
    3 december 2022
    Oh Loes wat lijkt me zoiets geweldig dat mee te maken en wat beleef je daar een hoop. Je hebt nog een paar dagen voor de boeg en maakt ons blij met je verhalen en prachtige foto’s. veel plezier nog en groetjes.
  3. Loes:
    4 december 2022
    Hi Joke, heb jij die vervolg boeken?
  4. Marian:
    4 december 2022
    Nou Loes, wat geweldig om de start van de schildpadjes te hebben gezien! Wat n bijzondere reis. Veel plezier nog.
  5. 4 december 2022
    Wat een belevenis om dit mee te mogen maken en ook weer even de rust gehad om een boek te lezen.
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    prachtig en fijn
  7. Willemien:
    4 december 2022
    Hoi loes , wat is de natuur toch prachtig ! Heb je een e reader ? Ik denk dat je zelfs het boek (boeken) kan downloaden . Nooit meer gesleep op reis . Ideaal ! Nog heel fijne en mooie dagen gewenst .
  8. Loes:
    4 december 2022
    Ja ik heb een e-reader bij me. Veel te zwaar boeken te dragen
  9. Nienke Hoefkens:
    4 december 2022
    Hi Loes, wat maak je een schitterende reis over Costa Rica !! Ik geniet iedere dag van je boeiende verhalen en prachtige foto’s . Je kunt het niet mooier weergeven en ben je ook heel dankbaar dat je ons zo mee kunt nemen op reis. Wens je nog mooie resterende dagen in dat Paradijs 🌎🌺🏝🦜🦥🐒🥰