Route de artisanale naar Pigna via Aregno

7 september 2021 - Calvi, Frankrijk

Vanuit Calvi start de route artisanale. Bergroute langs mini dorpjes zo uit de middeleeuwen naar nu overgezet, maar met hedendaags handwerk zoals pottenbakkers, glaskunstenaars, honing en confituren makers, van alles wat. Hoog gelegen op een berg topje van 500 m ligt SantAntonino met 92 vaste inwoners en verder kunstenaars. Hier heb ik de meeste kilometers en trappen gelopen op ongelijke keitjes en toen uitgebreid geluncht. Totale tocht 5 uur en 50 km

1. Marjolein Groot:
    7 september 2021
    Lekker primitief allemaal, daar wordt je blij van !
  2. John & Fong:
    8 september 2021
    Prachtige foto's Loes, wat een mooie reis weer. Bij de foto van dat dorpje in de bergen zwijmel je toch even weg………
  3. Willemien:
    8 september 2021
    Dat is een interessante route Loes . Erg leuk om al dat handwerk van dicht bij te zien . Altijd bijzonder nog ! Jammer dat het merendeel helaas door de moderne tijd verloren gaat . Je hebt er nog van kunnen genieten . Vanavond ben je op tv . Wij zullen kijken !
    Nog fijne dagen en tot de volgende up date !
  4. 9 september 2021
    Loes ik heb de uitzending van onschatbare waarde gezien. Je hebt er een mooi bedrag voor gekregen, gefeliciteerd.
  5. Wil.uit N'sluis:
    9 september 2021
    Heb inmiddels het programma ook gezien. Het zag er echt goed uit en je heb hartstikke goed onderhandeld ook al weet je niet hoe het af zal lopen als je bij de eerste begint en daarom zou ik zo graag achter de schermen kijken hoe het opgenomen word, wat ik nu al denk is lekker door elkaar met de andere deelnemers.
  6. Ina Panman:
    9 september 2021
    Loes, wat een prachtige tocht!
    Ik heb gisteravond weer genoten van de uitzending 'van onschatbare waarde', je deed het fantastisch! Nog veel plezier daar!
  7. Marianne:
    9 september 2021
    Heb vanavond pas kunnen kijken,was erg goed en je kunt wel zien dat je gewend bent om te onderhandelen,was een leuke ,en anders dan anders,de uitzending.Hij bleef wel voorzichtig met zijn whisky,maar dat zal wel een bijzondere whisky geweest zijn,nu weer volop interesse voor de reis,wat zie je toch bijzondere dingen ,nog een leuke reis en veel plezier.
  8. Hanneke:
    11 september 2021
    Loes, wij hebben je ook op t.v. gezien. Wat een bijzonder, prachtig stuk heb je aangeboden en het was genieten om je te zien onderhandelen! Hier spreekt duidelijk de ervaring! Precies de goede koper uitgezocht. Mooi pak had je aan, ook.
    Nog veel plezier op je nieuwe reis, ziet er weer heel interessant uit.