Een restaurant zonder eten

13 juli 2020 - Hirtshals, Denemarken

Ik zit op terras van aardig restaurant in Hirtshals, bediening is traag, voor mij zit een echtpaar met menu kaarten. Ober komt en neemt kaarten mee, ik roep om de kaart en uiteindelijk krijg ik hem, wilde alleen een garnalen cocktail en de ober zegt: sorry al het eten is op, echtpaar voor me heeft laatste garnalen🤣🤣🤣😬😬als troost krijg ik gratis een glas wijn! even later komt hij terug, had toch nog garnalen

1. Jitske:
    Wat een raar restaurant.
  2. Caroline Bink:
    13 juli 2020
    Heel bijzonder, had je nog niet eerder meegemaakt, zo zie je maar iedere keer toch weer nieuw!
    Hoop dat je toch nog genoeg op je bordje had, veel pkezier verder en geniet net zo als ik geniet van jouw vehalen
  3. Steinar Olsen:
    13 juli 2020
    Good deal for you Louise:-)
  4. Willemien:
    Hai Loes,
    Het lijkt wel op het vroegere oostblok !
    Daar ging het ook zo. Je kreeg een kaart met verschillende gerechten voorgeschoteld. Daar ging je goed voor zitten . De keuken is erg lekker . Tijdens de bestelling kreeg je bij gerecht 1 en 2 en 3 ..... te horen dat het er niet was . De kaart bestond alleen maar uit 5 gerechten . Het laatste gerecht was er. Dus zij hadden alleen maar 1 keuze . Het bizarre alles werd opgenoemd . Waarom ? Zij vonden het normaal in het oude systeem waren zij afhankelijk geweest van de staat . En daar ging het zo .!!Wachten wat er in de winkel lag en De restaurantS waren immers ook van de staat .Nu kennelijk van de corona👍😄
  5. 13 juli 2020
    Weer een ervaring rijker. Uiteindelijk toch beloond met heerlijke garnalen.!
  6. John & Fong:
    13 juli 2020
    Ziet er kekker uit Loes en goed voor je lijn! Geen zorgen, bij mij thuis gaat dat ook zo, haha.
  7. Herman:
    13 juli 2020
    Corona tijd levert toch wel bijzondere ervaringen op. Gelukkig laat jij je niet snel uit het veld slaan.
  8. Tonneke van Kesteren:
    13 juli 2020
    Fijn dat je toch nog garnalen Hebt gekregen😊
  9. Marianne van Ravenswaay:
    17 juli 2020