Parque National Manuel Antonio

5 december 2022 - Manuel Antonio, Costa Rica

Gister zei ik tegen Leo: ik ga niet mee naar het NP. Teveel van het goede. Maar Leo kwam vragen of ik aub maar wel mee wil, want het restaurant heeft vandaag vrije dag. Dan kan ik A niet eten en B ontiegelijk saai. Ok ga mee. “Klein park” vrijwel goed loopbaar en geen hoog laag. Prima, maar hoeveel km? Halverwege teruggegaan, met mijn tong op mijn schoenen bij bus terug. Maar…. Wel een gevaarlijke slang gezien, verschillende leguanen, krabben, lizards, zeldzame uil, geamuseerd met capucijn aapjes, dus toch voldaan u

1. Jojo:
    5 december 2022
    Hihi…jij zal ook weer eens niet iets beleven. Saai is echt iets anders hoor Loes.
  2. Marjolein Groot:
    5 december 2022
    Toch maar geluisterd naar Leo en ja het lukte niet alles te beleven, maar je hield er wel weer een leuke dag aan over. Loes, je bent jong en je beleeft wat en dieren gezien die de anderen weer niet gezien hebben !
  3. 6 december 2022
    Goed dat je toch nog bent mee gegaan en daardoor weer een goed bestede dag had.
  4. Willemien:
    6 december 2022
    Wel goed dat je onderscheidt kan maken tussen een gevaarlijke en niet gevaarlijke slang . Ik zou direct verstijven bij het zien van een slang . Knap hoor ! Je beleeft nogal eens wat tussen deze prachtige natuur . Genieten hoor !👍
  5. Marianne van Ravenswaay:
    6 december 2022
    Plannen geswitched en toch weer een mooie dag beleefd. Lastig in te schatten hoe zo'n park "beloopbaar" is qua hoogte en afstanden! Maar wat heb je weer veel moois gezien!
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    12 december 2022
    Goed thuis gekomen Loes?
    Het is nl zo rustig. Welkom thuis