Oponthoud bij douane

13 juli 2020 - Hirtshals, Denemarken

Vanmorgen op tijd weg, wilde vroeg in Hirtshals zijn om het aquarium te zien.

bij de grens werden alle Duitsers doorgelaten maar ik moest aan de kant. Een douane kwam en vroeg: waar ga je heen, mag ik ticket zien, daar staat dat ik pas morgen naar IJsland vaar. Nu heeft Denemarken 2 weken geleden zijn grenzen een beetje geopend: transit naar andere landen mag, maar zonder oponthoud. En anders moet je 6 nachten in Denemarken slapen. Dus zij de dame: en waar slaap je? B&B in Hirtshals, dus dat mag niet. Dat is oponthoud! Ik ben gaan soebatten dat het voor mij, alleen rijdend, te ver was en te vroeg om op tijd de boot te halen en een beetje zielig doen, nou voor deze ene keer laat ik u door!😀😀😀👍

en even over 12 reed ik Hirtshals in.

Aquarium is grootste in Noord Europa.

1. Agnes:
    13 juli 2020
    mooi zo, leeftijd werkt in je voordeel
  2. Jitske:
    13 juli 2020
    Eerste obstakel overwonnen. Mooi geweest dat aquarium?
  3. Willemien:
    13 juli 2020
    Dat heb je goed opgelost ! Wellicht dacht zij ach deze dame ziet er vriendelijk
    Uit . Laat haar maar door, zij heeft goeie argumenten!
    Goeie reis !
  4. Marianne:
    13 juli 2020
    Och een beetje zielig doen werkt wel.Afgelopen zondag bij de poffertjestent in Laren alles bezet.een beetje steunen oh oh mijn rug en inderdaad een jongen bood zijn stoel aan.Ik hoop dat je alle obstakels gehad hebt en nu maar genieten.
  5. Marjolein Groot:
    13 juli 2020
    Wat dat aquarium betreft heb ik dus een hoop gemist.
  6. Tonneke van Kesteren:
    Spannend weer Loes veel plezier😊
  7. Boukje Abbink-Bruining:
    14 juli 2020
    Mazzelaar en terecht. Enjoy!
  8. Liesbeth:
    14 juli 2020
    Ik had voor je geduimt dat je doorgelaten werd. Het had geholpen. Nu verder een prachtige reis zonder hobbels.
  9. Kitty:
    15 juli 2020
    Nou Loes alles heb z.n voordeel(Johan Cruyf). Ook leeftijd kan dat zijn. Nog veel plezier.
  10. Marianne van Ravenswaay:
    17 juli 2020