Een onaangename ervaring

18 februari 2019 - Guayaquil, Ecuador

Zaterdagavond werd weer mijn bloeddruk gemeten, na een paar dagen dubbele medicijnen geslikt te hebben; helaas nog steeds 190/90. Dus de dokter zei:stoppen en andere pillen. Samen naar de apotheek gelopen en 2 pillen gekocht! $0,62! Die moesten snel verlagend werken.

Zondag gingen we naar 4000 m, de groep op 3 na ging met natuurgidsen 2 uur lopen Even het visitorcenter bekeken en ik terug naar de bus, daar kreeg ik vrij snel hoofdpijn, de chauffeur kwam binnen en ik wees naar voorhoofd. Hij snel Nella de gids halen en ik kreeg meteen zuurstof en direct naar 3500 m gereden. Het was een bijzondere rottige ervaring. Op 3500 m ging het goed en kon ik van het zuurstof af. Toen de groep terugkwam moesten we weer over de pas en weer direct zuurstof. Nu zit ik weer op zeeniveau en na een nacht slapen weer ok.

Op naar de Galapagos eilanden!

1. Janneke:
    18 februari 2019
    Ha Loes, heel veel sterkte met die hoogte-perikelen! Ik duim voor je! Wat goed dat er zoveel medische begeleiding en hulp is, van harte alle goeds gewenst! Fantastisch dat er zoveel te genieten en te beleven valt. Wat een andere wereld, waar je nu bent, als je hier in NL zit is dat bijna niet voor te stellen. Heel veel lieve groeten!
  2. Jos:
    18 februari 2019
    Joh, Loes! Wat even een nare ervaring !! Hou jezelf in de gaten!!!!
    Keep cool! Sterkte en geniet gepast...,👍
  3. Willemien:
    18 februari 2019
    Ach wat sneu Loes ! Hoop dat je snel opknapt . Even geen zout eten en geen alcohol. Niet deelnemen aan deze klimpartijen . Een beetje rustig doen ! Dat helpt . Sterkte en beterschap . Heel goed dat er zo goed op je gelet wordt.
  4. John & Fong:
    18 februari 2019
    Fijn dat ze zo snel ingrijpen, pas op jezelf Loes. De geest is veel jonger dan het lichaam, misschien hebben ze daar een pil voor! Geniet van de rest van de vakantie Loes, rustig aan.
  5. Lia:
    18 februari 2019
    Jeetje Loes, dat is een ellendige ervaring! Wat een goede begeleiding zeg! Maar hou je een beetje rustig nu....
    Veel sterkte en ook veel plezier nog verder hoop ik!
  6. Peter en Ron:
    18 februari 2019
    Jemig wat vervelend Loes, Pas goed op jezelf.
    Doe kalm aan en geniet nog wel lekker van je vakantie.
  7. 18 februari 2019
    wat een vervelende toestand Loes denk goed aan jezelf en geen risico nemen! Toch maar weer genieten van de dingen die je wel kunt doen. groeten joke
  8. José:
    18 februari 2019
    Lijkt me een beklemmende ervaring Loes! Fijn dat er goed op je wordt gelet. Prachtige foto’s geeft een mooie indruk van wat jij allemaal ziet. prachtige kleuren van de kleding en natuur.
  9. Wiggersb:
    18 februari 2019
    Doe maar extra voorzichtig gelukkig zijn de Galapagos laag. Geniet daar het is zo prachtig henny
  10. Elske:
    18 februari 2019
    Loes, wat sneu, die bloeddruk! Maar wat een geluk, dat je deze keer niet in je eentje op reis bent gegaan. En het heeft je er niet van weerhouden om fantastische foto's te maken. Zo leuk, dat we kunnen meegenieten! Op naar Galapos!
  11. Jitske:
    19 februari 2019
    Balen. Weet er alles van. Geniet maar van de Galapagos.
  12. Boukje Abbink-Bruining:
    21 februari 2019
    Gelukkig nu weer in orde en genieten. Groetjes
  13. Kitty:
    14 maart 2019
    Beetje laat, maar fijn dat het allemaal goed is gekomen. Je hebt in ieder geval een mooie reis gemaakt. Zie je gauw.