Het leven aan boord ....en de Trollfjord

5 juli 2019 - Trondheim, Noorwegen

Het leven aan boord betekent met dit slechte weer: binnen zitten en lezen, heb al 1 boek uit en een flink stuk van het 2e boek. Ik hoef nog niets voor te bereiden voor het rijden, rijd morgen vroeg om 6,30 uur van het schip en dan heb ik alle tijd om te zien wat ik in Trondheim wil zien. Het is zo vroeg dat de indrukwekkende Nidaros Kathedraal nog niet open is.

als het droog is kan ik door Gamle Trondheim lopen op zoek naar café voor ontbijt.

de Trollfjord is maar 100 m breed bij de ingang en 2 km lang en aan het eind moet het schip ronddraaien om terug te gaan,  het was dubbel jammer dat het en regende en laaghangende bewolking was waardoor je de adelaars, die hier samen met de trollen wonen, niet kon zien. Zaten lekker op hun nesten.

1. Marjolein Groot:
    Brrr, die levertraan!!!
  2. Willemien:
    5 juli 2019
    Hoe was THE captains diner ? Heerlijk kunnen eten ? Het lijkt het programma love boat wel uit de tachtiger of zeventiger jaren .0Je maakt nog weleens wat mee , Heb je ook leuke / interessante mensen aan boord? Of is ieder op zichzelf gericht . Het is wel leuk om interesses te kunnen uitwisselen. Dat is altijd afwachten . De tijd gaat snel Loes . Geniet ervan zo lang je kan ! Tot de volgende keer !
  3. Loes:
    5 juli 2019
    Heb het wel eens luxer meegemaakt
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    6 juli 2019
    Lijkt me ondanks dat wel heel bijzonder op dat schip. Ja die regen en kou kun je missen. Gelukkig ben je een vis liefhebber.