Laatste indruk van Kopenhagen

19 juli 2019 - Kopenhagen, Denemarken

Wilde vanmorgen de 1e Hop on Hop off bus nemen, 9.30 u want je koopt een kaartje voor 24 uur, maar het was zwaar bewolkt om 7 uur, dreigend naar regen, dus het had geen zin om te haasten. Dus op de kaart straten opgezocht waar ik nog wilde kijken, en Tom Tom deed zowaar zijn best en op deze manier heb ik nog door K gezworven. Zag prompt een marktje, kon er parkeren en kijken en als een goede Hollander! Wel kopen! Prijzen waren redelijk, leuk zilverwerk en Ik heb een Toeareg hanger gekocht en wat kettingen die leuke prijzen hadden. Er was ook nog een food markt ver weg, waar de bus niet kwam, daar zal het savonds als alles open is wel zeer broeierig zijn. Overal graffiti, op alles, maar ook trifeltroep hier en daar.

1. Marjolein Groot:
    19 juli 2019
    Zie je wel. De verhalen blijven komen. Ben benieuwd naar dat alles.
  2. Marjolein Groot:
    19 juli 2019
    Zie je wel. De verhalen blijven komen na weer een dag genieten en leuke dingen gekocht te hebben. Ben benieuwd!q
  3. Tonneke van kesteren:
    20 juli 2019
    Het zal je tegen vallen gewoon weer thuis te zijn het word erg warm maar wat een ervaring weer top hoor 😊
  4. Kitty:
    20 juli 2019
    Wat heb jij veel mooie dingen gezien. Je hebt wel 6 maanden nodig om het te verwerken denk ik.
  5. Alex:
    20 juli 2019
    Hi Loes, kom maar naar de Bijvanck, geen graffiti, een wachtende parkeerplek en er wordt prachtig weer verwacht, groet, Alex
  6. Janneke:
    20 juli 2019
    Welkom weer in NL Loes, wat was dat een mooie reis, dank voor het delen van de belevenissen en de foto's, was steeds een 'uitje' na mijn 'Ander Nieuws'-werk. Graag tot ziens, dikke zoen van Janneke