Mijn laatste avond helaas niet direct aan zee.

15 juli 2021 - Ystad, Zweden

Camperplaats kortbij de zee gevonden na lang zoeken. Stond om 4 uur op mooie plek, samen met 2 campers, maar het lag direct aan drukke weg en er kwamen steeds meer mensen BBQ en rondhangen, beviel me toch niet en toen moest ik nog 2 uur doorrijden.

Het wordt geen mooie zonsondergang, het trekt dicht, heiig

1. 15 juli 2021
    Dit was dus je laatste vakantiedag, goede thuisreis.
  2. Edzo Jonge:
    Goeie reis verder Loes.
  3. Caroline Bink:
    15 juli 2021
    Goede reis verder Loes, het wordt ook hier mooi weer!
  4. Willemien:
    15 juli 2021
    Het was een leuk reisverslag gedurende je reis . Vandaag heel somber weer hier met sombere nieuwsberichten . Maar het zonnetje gaat weer schijnen en dat is dan een fijne thuiskomst !
    Goeie terugreis loes
  5. Loes:
    15 juli 2021
    Dank allemaal voor het lezen en jullie reacties. Was leuk en gaf mij een erbij horen gevoel. 5 weken alleen op reis is best eenzaam.
  6. Jacqueline Oomens:
    15 juli 2021
    Wat een mooie reis heb je weer gemaakt Loes!
  7. Herman:
    Goeie thuisreis
  8. Alex:
    Hi Loes,

Dank weer voor je verhalen en de mooie foto's.
    Ik wens je een veilige thuisreis, tot ziens,

Alex
  9. Marjolein Groot:
    16 juli 2021
    Hoezo eenzaam? Japie was toch je bondgenoot! Welkom thuis in Blaricum waar het ook best toeven is. Dank voor je geweldige reisverslagen en foto’s zo waren wij ook een beetje op vakantie. A.u.b. Heelhuids thuiskomen.
  10. John & Fong:
    16 juli 2021
    Wij hebben genoten van je verhalen en foto s Loes, blij dat je weer terug bent.
    Binnenkort in de jacuzzi hier!
  11. Boukje Abbink-Bruining:
    16 juli 2021
    Genoten Loes van jouw reis. Dank je wel.
    Kom veilig naar huis!
    Dit weekeinde is zonnig en warm in Nederland na een paar regen dagen.
    Bofbibs
  12. Ina Panman:
    16 juli 2021
    fijn dat je genoten hebt, ik ook van je verhalen en foto's!
    Goede reis naar huis, weer een luxe hut geboekt?
  13. Loes:
    Nee kon niets anders dan een 4 persoons buitenhut boeken, alles vol
  14. Ineke Bolger:
    16 juli 2021
    Dank je Loes voor alle prachtige foto’s en de verhalen die in de afgelopen 5 weken
    Met me hebt gedeeld.
    Wat een mooi avontuur. Natuurlijk heb je je af en toe wat eenzaam gevoeld. Het zou gek zijn als je daar helemaal geen last van zou hebben gehad. En nu weer aan op huis. Ik hoop dat hij camping waar je nu naartoe gaat heel prettig is zodat je Nog een beetje nagenieten van alle mooie weken die je hebt Meegemaakt. Een hele goeie terugtocht. Welkom thuis. Lekker weer in je eigen bed! Vind ik zelf altijd zo heerlijk thuiskomen. Soms een letterlijk warm bad!! Ik daar ook maar van want voordat je het weet sta je weer mee in de molen van iedere dag. Alle goeds en tot ziens. Hartelijke groet Ineke